shalem

147 ביבליוגרפיה ). הפוליטיקה של ההנכיה: גישה סוציולוגית. בתוך ש. מור, נ. זיו, א. קנטר, א. 2016 אוליבר, מ. ( ). מכון ון-ליר והקיבוץ 57-81 ' . (עמלימודי מוגבלות: מקראהאיכנגרין, ונ. מזרחי (עורכים), המאוחד. ). ארון הנכות: לצאת, להישאר או לפרק. בתוך ש. מור, נ. 2016 איכנגרין, א., אלמוג, נ. וברויאר, נ. ( .)299-311 ' . (עמ לימודי מוגבלות: מקראה זיו, א. קנטר, א. איכנגרין, ונ. מזרחי (עורכים), מכון ון-ליר והקיבוץ המאוחד. סנגור עצמי בראי הספרות. סקירת ספרות שנכתבה במסגרת תפקיד המחברת .)2011 ברק, ד. ( כיועצת אקדמית בתכנית "קבוצות לסנגור עצמי בקרב אנשים עם מוגבלות שכלית" המתבצעת ע"י אלווין ישראל ובית איזי שפירא בשותפות עם קרן משפחת רודרמן וקרן הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס. . סקירת תנועות נכים ותנועות סנגור בעולם – התפתחות, הישגים, אידיאולוגיה .)2015 ברק, ד. ( ספרות שנכתבה במסגרת תפקיד המחברת כיועצת אקדמית בתכנית "קבוצות לסנגור עצמי בקרב אנשים עם מוגבלות שכלית" המתבצעת ע"י אלווין ישראל ובית איזי שפירא בשותפות עם קרן משפחת רודרמן וקרן הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס. סחי״ש: סוגיות בחינוך ). ממחקר עלינו למחקר איתנו. 2014 ג'ונסון, ק'., מינו, ג'., הופקינס, ר'. ( . אוניברסיטת חיפה.מיוחד ובשילוב ). סטיגמה, בתרגום שרה ספן. 1963( )1983 גופמן ( ). הבניית זהות תרבותית חיובית בקהילות של אנשים עם מוגבלות. 2016 גיל, ר. שהם, ש. ושלי, ס. ( .לימודי מוגבלות: מקראה בתוך ש. מור, נ. זיו, א. קנטר, א. איכנגרין, ונ. מזרחי (עורכים), ). מכון ון-ליר והקיבוץ המאוחד. 164-172 ' (עמ ). גילוי עצמי וסנגור עצמי: תהליך של דיאלוג טיפולי, משפחתי ומערכתי. בתוך 2014 דואק-חורי, ס' ( ). הוצאת אח. 270–235 ס' לוינגר (עורכת), מעבר לקשת (עמ' מוגבלות שכלית – הגדרה, סיווג .)2011 האגודה האמריקאית למוגבלויות שכליות והתפתחותיות ( ). אח בע"מ. 11 (מהד' ומערכות תמיכה סנגור עצמי והתפתחות העצמי האפשרות הגלומה בסנגור עצמי לחיזוק .)2018 הירשברג, י'. ( . בית איזי שפירא.העצמי אצל ילדים עם מוגבלות סנגור עצמי בקרב אנשים עם מוגבלות .)2017 מכלול-יחידת ההערכה והמחקר של קרן שלם. ( . קרן שלם.שכלית התפתחותית ). “’לא בטיפול' – מעבר משיח טיפולי לשיח של אוטונומיה וזכויות אדם 2019 טולוב, י. ושלומאי, א. ( בהליך מינוי אפוטרופוס לאדם בעקבות חקיקת חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות .1-47 , . מחקרי משפט, ל״ב 2016 ), התשע"ו- 18 (תיקון מס' ). לקראת מודל אפרמיטיבי של מוגבלות. בתוך ש. מור, נ. זיו, א. קנטר, 2016 סווין, ג. ופרנץ' ס. ( ). מכון ון-ליר 148-163 ' . (עמלימודי מוגבלות: מקראה א. איכנגרין, ונ. מזרחי (עורכים), והקיבוץ המאוחד. ). רחוק מהעץ – הורים, ילדים והחיפוש אחר זהות. הוצאת מטר. 2019 סולומון, ( בין הגדרה עצמית לסנגור עצמי

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5