shalem

148 ). הגוף שלי, הארון שלי: מוגבלות בלתי נראית וגבולות שיח היציאה מהארון. 2016 סמואלס, א. ( .לימודי מוגבלות: מקראה בתוך ש. מור, נ. זיו, א. קנטר, א. איכנגרין, ונ. מזרחי (עורכים), ). מכון ון-ליר והקיבוץ המאוחד. 276-298 ' (עמ –מטח מדברים בעד עצמם: סנגור עצמי של תלמידים עם ליקויי שמיעה . )2004 קוזמינסקי ל. ( תשס"ט. התשמע קולי? שום דבר עלינו .)2018 קריים, י'., קמינסקי, ש'., סדובניק, ש'., ברק, ד'., שוורץ, ג'. ( . בית איזי בלעדינו – מסיסמה למציאות עבור אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית שפירא. ). סנגור לנכה התפתחותי-בסיס קונצפטואלי. בתוך רימרמן, א., רייטר, ש. וחובב, 1986 רימרמן, א. ( ). צריקובר מוציאים לאור בע"מ. 56-49 ' (עמ נכות התפתחות ופיגור שכלי מ. (עורכים). Anderson, S., & Bigby, C. (2017). Self‐Advocacy as a means to positive identities for people with intellectual disability:‘we just help them, be them really’. Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 30(1), 109–120. https ://doi.org/10.1111/jar.12223 Bhavnani, k. (1990). What ‘ S Power got to Do with It? Empowerment and Social Research. in I. Parker, & J. Shotter (Eds). Deconstructing Social Psychology. (141-152). Routledge Kegan Paul. Bogart, K. R., Lund, E. M., & Rottenstein, A. (2018). Disability pride protects self-esteem through the rejection-identification model. Rehabilitation Psychology, 63(1), 155–159. https://doi.org/10.1037/rep0000166 Caldwell, J. (2011). Disability Identity of Leaders In the Self-Advocacy Movement. Intellectual and Developmental Disabilities, 49(5), 315–326. https://doi. org/10.1352/1934-9556-49.5.315 Dunn, D. S., & Burcaw, S. (2013). Disability identity: Exploring narrative accounts of disability. Rehabilitation Psychology, 58(2). https://doi.org/10.1037/ a0031691 Fenn K, Scior K. The psychological and social impact of self‐advocacy group membership on people with intellectual disabilities: A literature review. J Appl Res Intellect Disabil. 2019;32:1349–1358. https://doi.org/10.1111/ jar.12638 Forber-Pratt, A. J., Lye, D. A., Mueller, C., & Samples, L. B. (2017). Disability identity development: A systematic review of the literature. Rehabilitation Psychology, 62(2), 198–207. https://doi.org/10.1037/rep0000134 Forber-Pratt, A. J., & Zape, M. P. (2017). Disability identity development model: Voices from the ADA-generation. Disability and Health Journal, 10(2). https://doi. org/10.1016/j.dhjo.2016.12.013 Forber-Pratt, A. J., Mueller, C. O., &Andrews, E. E. (2018). Disability Identity and Allyship in Rehabilitation Psychology: Sit, Stand, Sign, and Show Up. Rehabilitation Psychology, 64(2), 119–129. https://doi.org/10.1037/rep0000256 קרן דרור, ענבר ורטהימר-שינה ונצן אלמוג

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5