shalem

24 519 פרק בעמוד פארס כעביה בוגר אוניברסיטת בר-אילן בתוכנית לחינוך ומדעי החברה. בעל שני מאסטרים מאוניברסיטת חיפה בחינוך מיוחד, לרבות פרסום שני מאמרים המבוססים על התזה. המאסטר השני של השפה העברית. בוגר לימודי עריכה לשונית בחוג ללשון עברית באוניברסיטת בר-אילן. מורה בכירה ללשון עברית. בעל רישיון הוראה מוסמך מטעם משרד החינוך, משמש כבוחן ומבחין בגרות בשפה העברית. מורה לעברית בבית ספר רמות זבולון במחוז חיפה, מרצה במכללה האקדמית גליל מערבי בעכו. אחד מתחומי המחקר שלו, התמודדות הורים בדואים עם מתבגרים המאובחנים בלקויות התפתחותיות. fars.1300@gmail.com 519 פרק בעמוד פרופ' איריס מנור בנימיני פרופסור חבר (אורחת) בפקולטה לרפואה בטכניון ובמכללת תלפיות. בנוסף, היא עובדת באונסקו, באו"ם. אחד מתחומי המחקר המרכזיים שלה, הוא: הבנת המכניזם של התמודדות משפחות/הורים לילדים עם מוגבלויות בתרבויות שונות, כמו הקהילה הבדואית. iris.manorbinyamini@gmail.com 443 פרק בעמוד פרופ' מלכה מרגלית דיקאן ביה"ס למדעי ההתנהגות במרכז האקדמי פרס, ופרופ' אמריטוס, בביתהספר לחינוך ע"ש קונסטנטינר, אוניברסיטת תל-אביב. פרופ' מרגלית הנה ראש . תחומי המחקר שלה 2017 המכון לחקר התקווה, וכלת פרס ישראל לחינוך, מתמקדים בבחינת ההיבטים ההתפתחותיים של בדידות ותקווה בגילאים שונים, והשפעת רגשות על תהליכי ההתפתחות ואיכות החיים של ילדים, מתבגרים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות. במחקריה היא מזהה ובוחנת גישות לקידום התמודדות יעילה עם אתגרים, חיזוק כוחות אישיים, וזיהוי גישות תמיכה לקידום גדילה וחוסן אישי. malka@tauex.tau.ac.il

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5