shalem

12 539 חלק שישי: התערבות מוקדמת, טיפול, וחינוך: שילוב והכלה 541 התערבות מוקדמת עבור פעוטות עם מש"ה 21 רז טננבאום, רחל יפעת וברכה ניר 573 קולם של התלמידים: תפיסותיהם של תלמידים עם מוגבלות המשולבים 22 בכיתה ושל חבריהם ללא מוגבלות גלעדה אבישר וטלי היימן 601 היבטים פילוסופיים, תאורטיים ויישומיים של למידה משמעותית ולומדים 23 עם מוגבלות: מודל מעגל ההפנמה ויישומו במערכות החינוך המיוחד והרגיל שונית רייטר 627 שילוב בוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית במערכת החינוך: חזון, 24 אתגר ומעשה היידי פלביאן ועדי בן-חמו 649 חלק שביעי: המעבר לבגרות: תוכניות התערבות, תמיכה ושיקום 651 דיור של אנשים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית 25 ליטל ברלב 675 המעבר לבגרות של צעירים עם מוגבלות שכלית התפתחותית: תרומתן של 26 נחישות ואוריינטציית עתיד להצלחתו מינה רז 711 חלק שמיני: רומנטיקה, זוגיות והורות של הבוגרים 713 זוגיות, מיניות והורות של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית 27 כחלק ממסע חייהם מתלות בילדות לאוטונומיה בבגרות רן נוימן 743 הורים עם מוגבלות שכלית וילדיהם: רקע, מדיניות ותוכניות התערבות 28 דורית ברק, דורית ושלר וכרמית-נעה שפיגלמן 773 חלק תשיעי: מוגבלות שכלית התפתחותית בגיל המבוגר: איכות חיים, מניעה, תמיכה ושיקום 775 העולם המורכב של הזקנה – הזדקנות מוצלחת אל מול האתגרים 29 נירי דוד

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5