698 מינה רז ביבליוגרפיה החיים בקהילה בעיניהם .)2020 אל-יגון, מ', רימרמן, א', מרגלית, מ' ( . קרן שלם. של צעירים עם מוגבלות שכלית התפתחותית https://www.kshalem.org.il/knowledge_area/complete-.fund-research ). מתנדבים עם מוגבלות בשירות אזרחי–לאומי: פרופיל סוציו-דמוגרפי ותעסוקתי 2011 אלפסי, מ' ( של המתנדבים, מניעים לשירות ומאפייניו. מנהל מחקר וכלכלה, משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה. /https://www.kolzchut.org.il/he . . כל-זכותצעירים עם מוגבלויות .)2021 כל-זכות. (יולי, צעירים_עם_מוגבלויות עיונים בחינוך, , צעירים ישראלים במעבר לבגרות: השפעת השרות הצבאי. 2002 מייזלס, ע., .159-170:)1(5 ). תעסוקה. בתוך מערך הדרכה מרכזי נוער לנוער עם 2016 רז, מ' ( והשירותים החברתיים. ). משרד הרווחה 415-461 ' מוגבלות (עמ https://meyda.education.gov.il/files/special/pedagogy/reshet.pdf ). נחישות עצמית, אוריינטציית עתיד וציפיות מורים כמטרימי מיומנויות תעסוקתיות 2019 רז, מ'. ( בקרב תלמידים בחינוך המיוחד (חיבור לשם קבלת תואר "דוקטור לפילוסופיה" שלא פורסם). אוניברסיטת חיפה, חיפה. ). רכישת מיומנויות תעסוקתיות – מודל עבודה. 2019 רז, מ'. ונורדהיים ש' ( משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, אגף תעסוקת רווחה. https://www.gov.il/he/departments/publications/reports/molsa-workmodel-skills-achievement ). תכניות מעבר מבית ספר לעולם העבודה לבני 2012 שרעבי, ע', ומרגלית, מ' ( נוער עם מוגבלויות. משרד הרווחה והשירותים החברתיים. אגף השיקום. https://www.gov.il/he/departments/publications/reports/molsa-work- -model-skills-achievement Austin, K. L., Hunter, M., Gallagher, E., & Campbell, L. E. (2018). Depression and anxiety symptoms during the transition to early adulthood for people with intellectual disabilities. Journal of Intellectual Disability Research, 62(5), 407-421. http://dx.doi.org/10.1111/jir.12478 Arnett, J. J. (2007). Suffering, selfish, slackers? Myth and reality on emerging adults. Journal of Youth and Adolescence, 36, 23-29. Arnett, J. J., & Padilla-Walker, L. M. (2015). Brief report: Danish emerging adults' conceptions of adulthood. Journal of Adolescence, 38, 39-44. https://doi.org/10.1007/s10964-006-9157-z Arnett, J. J., & Padilla-Walker, L. M. (2015). Brief report: Danish emerging adults' conceptions of adulthood. Journal of adolescence, 38, 39-44. https://doi.org/10.1016/j.adolescence.2014.10.011 Arslan, M. (2013). The future orientation of arab adolescents with intellectual disabilities and their parents regarding their future.Procedia-Social and Behavioral Sciences, 82, 841-851. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.06.359
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5