623 למידה משמעותית ולומדים עם מוגבלות ). תרומתו של החינוך ה"מיוחד" לחינוך הכללי. בתוך י' הרפז וא' הורוביץ (עורכים), 2020 רייטר, ש' ( ). כנרת זמורה דביר. 405–393 (עמ' חינוך בצומת: סיעור מוחות על עתיד החינוך בישראל ). רפורמת ההכלה בחינוך – לקראת מערכת חינוכית אחת, רגילה ומיוחדת, 2020 רייטר, ש' ונוימן, א' ( .129–115 ,30 סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב, ממדיניות ממשלתית ועד הכיתה. ). "ביחד וגם לחוד": שיתוף פעולה ארגוני בין בית ספר בחינוך 2013 רייטר, ש', רם, ד' וגלברד, פ' ( שילובים: מהלכה הרגיל בין בית ספר בחינוך המיוחד. בתוך ג' אבישר וש' רייטר (עורכים), ). אחוה. 77–49 (עמ' למעשה טיפוח נחישות עצמית בקרב תלמידים עם ליקויים קוגניטיביים באמצעות למידה .)2007 שביט, פ' ( [חיבור לשם קבלת תואר דוקטור]. אוניברסיטת חיפה.בקהילות לומדים מכון "אני שותף!" חינוך הומניסטי לנחישות עצמית ולסנגור עצמי. .)2016 שביט, פ' ורייטר, ש' ( מופ"ת. ). "איך קול נולד? מדיאלוג!": על התמיכה הגדולה בעולם – "אני-אתה". בתוך ר' 2021 שחל, א' ( .)69–29 (עמ' לראות אדם: תמיכות במסע החיים של מבוגרים עם מוגבלותנוימן (עורך), אמציה. מסורות וזרמים ). תאוריה מעוגנת בשדה. בתוך נ' צבר-בן יהושע (עורכת), 2016 שמעוני, ש' ( ). מכון מופ"ת. 179–141 (עמ' במחקר האיכותני: תפיסות אסטרטגיות וכלים מתקדמים Bloom, B. S., Engelhart, M. D., Furst, E. J., Hill, W. H., & Krathwohl, D. R. (Eds.). (1956). Taxonomy of educational objective: Handbook 1. The cognitive domain. David MaKay. Bruner, J. (1987). Prologue to the English edition. In R. W. Rieber & A. S. Carton (Eds.), The collected work of L. S. Vygotsky (Vol. 1, pp. 1–16). Plenum. Chen, P., & Schmidtke, C. (2017). Humanistic elements in the educational practice at a United States sub-baccalaureate technical college. International Journal for Research in Vocational Education and Training (IJRVET), 4(2), 117–145. http://dx.doi.org/10.13152/IJRVET.4.2.2 Darling-Hammond, L., Schoenfeld, A. H., Stage, E. K., Zimmerman, T. D., Cerverti, G. N., & Tilson, J., L. (2008). Powerful learning: What do we know about teaching for understanding. John Wiley. Greenstein, A. (2015). Radical inclusive education: Disability, teaching and struggles for liberation. Routledge. Hess, I., & Reiter, S. (2010). Assessing the quality of life of students with visual impairments: Self-reports by students versus homeroom teachers' evaluations, school climate and staff attitudes towards inclusion. The British Journal of Visual Impairments and Blindness, 28, 1–15. Hess, I., & Reiter, S. (2017). Students with visual impairments' self-awareness: Comparisons between their and their evaluations and their teachers' evaluations, before and after participation in the cycle of internalized learning program. Journal of Blindness Innovation & Research, 7(2). http://dx.doi.org/10.5241/7-118
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5