622 שונית רייטר ביבליוגרפיה סוגיות ). תמורות ורפורמות בחינוך המיוחד והערכתן כשינוי וחידוש. 2000 אבישר, ג' ולייזר, י' ( .68–57 , חלק א'), 1(15 , בחינוך מיוחד ובשיקום . הקיבוץ המאוחד ומכון מופ"ת.כל שצריך להיות אדם: מסע בפילוסופיה חינוכית .)2005 אלוני, נ' ( ). יעילותה של הפעילות הגופנית בשעות הפנאי על פי מודל ההפנמה והשפעתה 2013 אלמוסני, י' ( על נחישות עצמית של נשים צעירות עם מוגבלות שכלית התפתחותית – מחקר חלוץ. .344–324 ,3 בתנועה, ). השילוב מגובה המבט של כיסא גלגלים, או: "מה שרואים מפה 2007 גולדמן, ט' ורייטר, ש' ( שילובים: לומדים עם לא רואים משם". בתוך ש' רייטר, י' לייזר וג', אבישר (עורכים), ). אחוה. 524–501 (עמ' מוגבלויות במערכות חינוך . כנרת חינוך בצומת, סיעור מוחות על עתיד החינוך בישראל .)2020 הרפז, י' והורוביץ, א' (עורכים). ( זמורה דביר. סוגיות ). תמורות ורפורמות בחינוך המיוחד והערכתן כשינוי וחידוש. 2001 לייזר, י' ואבישר, ג' ( .16–5 , חלק ב'), 2(15 ,בחינוך מיוחד ובשיקום . משרד החינוך.דוח הוועדה לבחינת יישום חוק החינוך המיוחד .)2000 מרגלית, מ' ( ,30 סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב, ). בדרך למערכות יחסים משמעותיות בבגרות. 2020 נוימן, ר' ( .140–130 ). מודל לתמיכה הוליסטית במבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. בתוך ר' 2021 נוימן, ר' ( –103 (עמ' לראות אדם, תמיכות במסע החיים של מבוגרים עם מוגבלותנוימן (עורך), ). אמציה. 131 . דביר.האדם מחפש משמעות: ממחנות המוות אל האקסיסטנציאליזם .)1970 פראנקל, ו' ( תרומתה של תכנית התערבות המבוססת על "מעגל ההפנמה" .)2020 קרני-ויזר, נ' ונוימן, ר' ( להתמודדות עם אלימות מילולית ולשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות שכלית (דוח). קרן שלם. התפתחותית המתגוררים במסגרות דיור חוץ ביתיות ). מיפוי ביטויים של אלימות מילולית בקרב ילדים בעלי ליקויים 2009 קרני-ויזר, נ' ורייטר, ש' ( אינטלקטואליים בבית ספר לחינוך מיוחד: בחינת יעילות של תכנית התערבות בהפחתת .20–5 ,24 , סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוברמת השימוש בביטויים של אלימות מילולית. ). "חינוך מיוחד צריך להינתן כזכות": ריאיון עם שופטת בית המשפט 2011 רותם, י' ורייטר, ש' ( העליון בדימוס, דליה דורנר, בעקבות דוח הוועדה הציבורית לבחינת מערכת החינוך שילובים: מערכות חינוך המיוחד בישראל. בתוך ג' אבישר, י' לייזר וש' רייטר (עורכים), ). אחוה. 33-25 ' (עמוחברה . אחוה.מעגלי אחווה לשבירת הקשר בין מוגבלות לבדידות .)2004 רייטר, ש' ( ). נגישות – רקע קונספטואלי. בתוך ד' פלדמן, י' דניאלי-להב וש' חיימוביץ' 2007 רייטר, ש' ( (עמ' 21- נגישות החברה הישראלית לאנשים עם מוגבלות בפתח המאה ה(עורכים), ). משרד המשפטים. 109–81 סוגיות עכשוויות בשילוב ). מבוא. בתוך ש' רייטר, ע' קופפרברג וי' גילת (עורכים), 2017 רייטר, ש' ( ). מכון מופ"ת. 21–7 (עמ' של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5