shalem

602 שונית רייטר לבסוף, יועלו המלצות לעתיד שיתמקדו בחינוך המשלב, שמשמעותו הוראה בכיתות הטרוגניות ללא הבחנה בין "מיוחד" ל"רגיל". ננסה לענות על השאלה: אם וכיצד ניתן ליישם בחינוך הרגיל עקרונות דידקטיים של הוראה שמקורם בחינוך המיוחד? האם דרך ההוראה על פי מעגלי ההפנמה יכולה לתת מענה לסוגיה שעומדת לפנינו כיום, שהיא: כיצד יתמודדו המערכת והמורים.ות בכיתה עם הגברת קצב ההפניה של תלמידים עם מוגבלות לחינוך הרגיל?

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5