593 המשלבים בכיתתם תלמידים עם מוגבלות. נראה, כי על מנת לקדם באופן יעיל את יישום השילוב, יש מקום לפעילות רב מערכתית המשלבת טיפוח חברתי, התנהגותי ולימודי, הן בקרב הצוות החינוכי והטיפולי, הן בקרב תלמידי הכתה והן עבור ההורים. יש מקום להעמיק את הקשר בין התלמידים בעזרת חונכות והדרכה ופיתוח ויישום של תכניות התערבות מקיפות, אשר תתרומנה לקידום המודעות לקבלת האחר והשונה, וליישום הליך השילוב, הן מבחינה חברתית והן מבחינה לימודית. קולם של התלמידים
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5