574 מוגבלות כלפי השילוב. הנתונים נאספו באמצעות ראיון קבוצתי ושאלונים שמילאו התלמידים. הממצאים מצביעים על שביעות הרצון הכללית הגבוהה בקרב התלמידים עם מוגבלות ותפיסות התלמידים ללא מוגבלות את התלמידים עם מוגבלות כחלק אינטגרלי מקבוצת השווים, בד בבד עם "שמירת מרחק" חברתית. לסיכום, מוצגות המלצות להעמקת הקשר בין התלמידים בעזרת חונכות והדרכה, ופיתוח ויישום של תכניות התערבות מקיפות, אשר תתרומנה לקידום המודעות לקבלת האחר והשונה, וליישום הליך השילוב הן מבחינה חברתית והן מבחינה לימודית. גלעדה אבישר וטלי היימן
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5