shalem

572 Wilkinson, K. M. & Light, J. (2014). Preliminary study of gaze toward humans in photographs by individuals with autism, Down syndrome, or other intellectual disabilities: Implications for design of visual scene displays. Augmentative and Alternative Communication, 30, 130–146. Zampini, L. & D’Odorico, L. (2011). Lexical and syntactic development in Italian children with Down’s syndrome. International Journal of Language & Communication Disorders, 46(4), 386-396. ‏ תודה לכל ההורים והפעוטות שלקחו חלק במחקר על ג'סטות. תודה מיוחדת לרותם גינזברג – קלינאית תקשורת ולשי לי בונן המקסימה שתועדה באינטראקציה עימה, על תרומתן למחקר והשימוש בצילומים. תודה לאיב מנחם – גננת, רוני גליק – גננת, מעיין קירשמן – גננת ובתה אילן, שי לי ועינב בונן, יהלי וליאת רובינשטיין-גנטיוק, על השימוש בצילומים. תודה לענגי קפלן-גל – מרפאה בעיסוק, איב מנחם – גננת, ידידה לוין – קלינאית תקשורת, ענת להב – פיזיותרפיסטית, רוני קן-דרור – פיזיותרפיסטית, עדנה קרני – מנהלת מעון יום שיקומי והדר זלצר פלאח – מומחית לטכנולוגיה מסייעת, על תרומתן החשובה לפרק זה. תודה למרפאה בעיסוק - ענגי קפלן-גל, לקלינאיות התקשורת רחלי בלום, רותם גינזברג, הגר גבאי, נעמי קפלן ולגננת איב מנחם על הלמידה המשותפת ופיתוח לוחות "לתקשר בהקשר". תודה מכל הלב לכל צוות, ילדי והורי מעון יום שיקומי דה לו בבית איזי שפירא ומעון יום שיקומי בית גיא, על הזכות ללמוד מכם. רז טננבאום, רחל יפעת וברכה ניר

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5