shalem

567 התערבות מוקדמת עבור פעוטות עם מש"ה ביבליוגרפיה התערבות תקשורת ושפה לילדים לקויי שמיעה, השלב .)1996 דרומי, א. ורינגוולד-פרימרמן, ד. ( . הוצאת רמות, אוניברסיטת תל-אביב.הקדם מילי הוצאת הספרים של שפה במרחב: אשנב לשפת הסימנים הישראלית. .)2004 מאיר, ע. וסנדלר, ו. ( אוניברסיטת חיפה. ). איך נראה בום – ג'סטות של פעוטות בקריאה משותפת של 2021 טננבאום, ר., יפעת ר. וניר ב. ( .40 ד"ש ברשת. השפעות מתמשכות: גיליון מיוחד לזכרה של פרופ' עירית מאיר.סיפור. ). חלק א: אנשים עם מוגבלות שכלית 2016 שלום, ג., בן שמחון, מ. וגורן ה. ( – אנשים עם מוגבלויות. מתוך סקירת השירותים 6 התפתחותית. פרק של משרד הרווחה והשירותים החברתיים. נלקח מאתר: 2016 החברותיים https://www.gov.il/he/departments/publications/reports/molsa-social- .services-review Acerdolo, L. P. & Goodwyn, S. W. (1990). Sign language among hearing infants: The spontaneous development of symbolic gestures. In Voolterra V., & Erting C. J.,(Eds.), From gestures to language in hearing and deaf children. 68-78. Spring-Verlag. Bates, E., Benigni, L., Bretherton, I., Camaioni, L. & Volterra, V. (1979). The emergence of symbols: Cognition and communication in infancy. Academic Press. Beukelman, D. & Light, J. (2020). Augmentative and alternative communication: Supporting children and adults with complex communication needs. Paul H. Brookes Publishing Company. Binger, C. & Light, J. (2007). The effect of aided AAC modeling on the expression of multisymbol messages by preschoolers who use. Augmentative and Alternative Communication, 23,1, 30-43. Blauw-Hospers, C. H., de Graaf-Peters, V. B., Dirks, T., Bos, A. F. & Hadders-Algra, M. (2007). Review Does early intervention in infants at high risk for a developmental motor disorder improve motor and cognitive development? Neuroscience and Biobehavioral Reviews, 31, 1201–1212. Bradley-Johnson, S., Friedrich, D. D., & Wyrembelski, A. R. (1981). Exploratory behavior in Down’s syndrome and normal infants. Applied Research in Mental Retardation, 2(3), 213-228. ‏ Bull, M. J. (2020) Down Syndrome. The New England Journal of Medicine, 382(24),23442352. Calculator, S. N. (2015). AAC considerations for individuals with Angelman syndrome. Perspectives on Augmentative and Alternative Communication. American Speech-Language-Hearing Association, 24(3), 106-113. Calculator, S. N. (2016). Description and evaluation of a home-based, parentadministered program for teaching enhanced natural gestures to individuals with Angelman syndrome. American Journal of Speech-Language Pathology, 25, 1–13.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5