shalem

562 רז טננבאום, רחל יפעת וברכה ניר כמו כן, ניתן לראות, כי הפעוטה מזהה רכיבים של התנועה שחשובים למשמעות הג'סטה ומשתמשת בהם, כגון: מיקום היד בגובה ליצירת הג'סטה "למעלה" או מגע בגוף ליצירת הג'סטה "לאכול". כל תבניות התנועה של הפעוטה דומות לאלה שנצפו בקרב פעוטות עם התפתחות טיפוסית. עם Limited Form זאת, לעיתים ניתן לזהות אצל פעוטות עם מש"ה שימוש ב- (תבניות כף יד וכיווני תנועה שאינם דומים לתבניות כף היד ולכיווני תנועה בהם Clear Functions משתמשים פעוטות עם התפתחות טיפוסית) להעברת (כוונות תקשורתיות ברורות בדומה לשל פעוטות עם התפתחות טיפוסית) על רקע מגבלות מוטוריות שונות. כמו כן, לעיתים, נראה שימוש בצורות שאינן בשלות. במקרה כזה, לעיתים קרובות, הצורה הבשלה או המוסכמת תתפתח מתוך התנסות מרובה בשימוש בג'סטות בהקשרים טבעיים, לצד שיפור התפקוד המוטורי הכללי במטלות אחרות שיציבו לפעוטה המרפאה בעיסוק והפיזיותרפיסטית. הפעוטה משתתפת באינטראקציה של קריאה משותפת בספר גם באמצעות החפצים בסיטואציה, ספר וכדור, המלמדים על הכרותה עם האינטראקציה, ומאפשרים לה מגוון והרחבה של התקשורת והמשחק .7-11 שלה בהקשר טבעי. להלן מספר דוגמאות בצילומים הפעוטה מדפדפת בספר. לפעולת הדפדוף תפקיד חשוב באינטראקציה של קריאה משותפת. היא מאפשרת לפעוטה לקחת את תורה בתזמון מתאים ואף להעביר מסרים )2021 תקשורתיים (להרחבה ראו: טננבאום, יפעת וניר, הפעוטה מבצעת הרחבה לפעולת ה"בום" המלווה את הסיפור במשחק "בום" עם הספר עצמו. היא מרימה את הספר ומצטרפת למשחק "בום" עם הספר שקלינאית התקשורת מציעה. היא חוזרת על כך מספר פעמים.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5