shalem

550 רז טננבאום, רחל יפעת וברכה ניר מופיעות דוגמאות לאמצעי תקשורת רב-ערוצית המשמשים 2,1 בצילומים בשגרת היום בסביבת הגן. : הצגת הסמל על גבי מסך, כייצוג ויזואלי של הכדור בידי הגננת (באמצעות סמל ממאגר 1 צילום סמלי סמבולסטיקס). : הגננת משתמשת ב"סרגל סמלים" התלוי על בגדה להצגת הפעילות הבאה. 2 צילום )Calculator, 2015( במחקרו על פעוטות עם תסמונת אנגלמן, קלקולטור מתייחס לכך, שבתקופות שונות בהתפתחות, ערוצים שונים יכולים להיות מרכזיים יותר בתקשורת. הוא מצביע על דפוס התפתחות, לפיו, בשלב מוקדם, פעוטות אלה נשענים על ג'סטות ועל הפקות קוליות, ואילו בהמשך ההתפתחות, השימוש באייפד, עם לוחות תקשורת, הופך למרכזי יותר. ניתן ללמוד ממחקר זה, כי יש חשיבות להתערבות מוקדמת, הלוקחת בחשבון את ייחודיותו של כל ערוץ תקשורת, וכוללת תיווך מדויק, מתוזמן ודינמי, כבר מן השלב הקריטי של הגיל הרך. היבט חשוב נוסף, של השימוש בתקשורת רב-ערוצית עבור פעוטות עם מש"ה, הוא הלמידה על יכולותיו של הפעוט ועל השלב ההתפתחותי שבו הוא נמצא, מגיל צעיר ככל האפשר. הבנת האופן, שבו משתמשים

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5