416 מירי בן עמרם ואורלי שפירא-לשצ'ינסקי קרי, ניסיון למצוא פתרון יחד עם מדריך התעסוקה והמעסיק, ללא פגיעה בו, ועד לפתרון של פיטורין לאלתר מהארגון. לדוגמה, לקיים פגישה משולשת, במטרה להבין מהיכן נובעת בעיית ההתנהגות של עמית בארגון: יש לשוחח יחד עם העובד והמעסיק, לנסות לראות כיצד ניתן לסייע ולאפשר את המשך ההעסקה. ייתכן, שיהיה צורך לרשום "חוזה התנהגות", (חווה, מנהלת שעליו חותם העובד עם מש"ה והמעסיק ומדריך התעסוקה שנות ותק). 10 ,45 ארגון פארם, בת לטענת מנהל הארגון: לכל אדם יש את המרחב האישי שלו, וכאשר לא נוח לו עם ההתנהגות של אדם אחר יש צורך להגיב ולפתור את הנושא באופן שמגדירים לו את הגבול של הקשר האישי, לדוגמה, אין לחבק בארגון ויש רק ללחוץ יד, כך שנות ותק). 3 ,30 (תמיר, בן העובד ילמד את נורמות ההתנהגות בארגון הוצע גם לקיים פגישה בין מדריך התעסוקה למעסיק בלבד, במטרה להסביר את הקשיים של עמית: בעת שיחה עם מדריך התעסוקה אנסה לאפיין לו כיצד עלולה להתבטא מוגבלות כמו זו של עמית, שעלולה לפגוע ביושר המקצועי של המעסיק, כגון: מי שלא מכיר את עמית עלול לחשוב שיש לי קשר רגשי לא נכון עמה וזה עלול להתפרש כמעשה שאינו ראוי. לכן, אמשיך לעקוב אחר התנהלותה של עמית בארגון ואדאג לשמור על שקיפות מול מדריך התעסוקה, מכיוון 9 ,45 (טלי, בת שהבנתי את רמת החשיפה שלי בארגון מול שאר העובדים שנות ותק, מנהלת קונדיטוריה). "אני מאמין, כי על האדם עם קוד ההתנהגות האתי הנגזר מהאירוע: המש"ה, לנהוג על פי חוקי ההתנהגות הנורמטיביים הקיימים בארגון". דילמה אתית הנובעת מתוך האינטראקציות Macrosystem : . מערכת 4 שבין המעסיק, הממונה בארגון על העובד עם מש"ה, לבין מנהל הארגון. הדילמה עולה כאשר יש ניסיון להפיץ ולהטמיע האירוע שהוצג בסרט: את הרעיון של שילוב העסקת עובדים עם מש"ה ביחידות נוספות בארגון, תוך מודעות להשקעה הרבה במשאבים, שנדרשת מעבר למתחייב בתפקיד. בנוסף לכך, המעסיק הזוטר מתמודד עם הממונים עליו, שאינם מרגישים מחויבים להצלחת תהליך שילובו של עובד עם מש"ה בארגון. תפיסת עולמו של הממונה בארגון על העובד הדילמה הנגזרת מהאירוע: עם מש"ה, המנוגדת לתפיסת המנהל הבכיר בארגון. כללי ההתנהגות האתיים כללי התנהגות אתיים הנגזרים מהאירוע: בקרב הממונה בארגון, נעו על רצף הגמישות במתן הפתרון:
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5