415 פיתוח כללי התנהגות אתיים בתעסוקה נתמכת התקשרה למעסיק, וביקשה להעביר את משכורתה של בתה לחשבון הבנק האישי של ההורים, היות ומצבם הכלכלי אינו טוב, ולכן הם צריכים הכנסה נוספת בכדי לממן את הטיפול בה. רווחה אישית של העובד עם המש"ה, ומנגד הדילמה הנגזרת מהאירוע: רווחה כלכלית של המשפחה. כללי ההתנהגות האתיים כללי ההתנהגות האתיים הנגזרים מהאירוע: בקרב מעסיקים נעו על רצף הגמישות, לנסות למצוא פתרון יחד עם ההורים, ללא פגיעה בתמר: "למרות שיש שיתוף פעולה מלא, שקיפות וזמינות עם ההורים, עלתה הדילמה הזו. חוקית מותר להם לדרוש את השכר החודשי אבל שכרם מאוד נמוך. הסברנו למשפחה שאנחנו עושים תכנית חיסכון, וכך העובד יכול לצאת לנופש פעם בשנה. צריך להכריע אם לתת להם את מה שעל פי חוק (טלי, בת מגיע להם, או ללכת לפי התוכנית שתכננו מההתחלה לעובד" שנים, מנהלת שירות במלון). 7 , ותק של 35 אך מרבית ההצעות נעו לכיוון של מציאת פתרון לפי הנהלים: "אמא שלה ביקשה מאתנו שאעביר את השכר החודשי אליה, לא ניתן 3 , ותק של 28 (עמוס, בן לסרב לאם, מפני שהחוק במדינה מחייב זאת" שנים, מנהל כלביה). "אני מאמין כי שמירת החוק קוד ההתנהגות האתי הנגזר מהאירוע: ויישומו גוברים על ערך טובתו הכלכלית של עובד עם מוגבלות בארגון". (דן, שנים, מנהל חדר אוכל במלון). 7 , ותק של 48 בן : דילמה אתית הנובעת מתוך האינטראקציות Exosystem . מערכת 3 שבין מעסיק למדריך תעסוקה נתמכת. עמית, עובדת עם מש"ה, מחבקת "חיבוק בוקר" האירוע שהוצג בסרט: את מנהל הארגון. זהו מגע פיזי ממושך שאינו ראוי, העלול להתפרש כהטרדה מינית של מנהל הארגון וגם מצד העובדים בארגון. (מתפקידו של מדריך התעסוקה להסביר למעסיק את קשייה של עמית, ומאידך, להסביר לעמית את חובתה לשמור על כללי ההתנהגות הראויים בארגון, אחרת תפוטר לאלתר). המעסיק נמצא בדילמה בין טובתו שלו מול מדריך התעסוקה שמצא לה מקום בארגון, לבין טובתה של עמית מול ערך השוויון של כל העובדים בארגון. יחס שוויוני כלפי כל העובדים בארגון, מול הדילמה הנגזרת מהאירוע: התחשבות בצרכיה הייחודיים של העובדת עם מש"ה. נעו על רצף שבין יצירתיות, כללי ההתנהגות האתיים הנגזרים מהאירוע
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5