rubinstein_2023

78 מגלוף, ז'אן פרנסה, לאונרד ברנשטיין, סולימה סטרווינסקי, ארם חצ'טוריאן ויהודי מנוחין. לורד מנוחין ניצח על הבכורה של הקונצ'רטו הראשון לפסנתר של נאומוף, כשהמלחין בן העשר ניגן כסולן. במקביל, הוא למד בקונסרבטוריון של פריז אצל לליה גוסו, פייר סאנקן, ז'נבייב ג'וי-דוטייה, וכן באקול נורמל למוזיקה בפריז אצל פייר דרבו (ניצוח). עם מותה של הגב' בולנז'ה, אמיל לקח על עצמו ללמד את השיעורים שלה במפגשי הקיץ של הקונסרבטוריון לאמנות אמריקאית בפונטנבלו. מאוחר יותר הוא מונה כמורה בקונסרבטוריון הלאומי הגבוה למוזיקה של פריז. נאומוף מוזמן בקביעות על ידי התזמורות המובילות בעולם: התזמורת הפילהרמונית של לוס אנג'לס, הסימפונית של ברלין, הסימפונית של וינה, הסימפונית של סן פרנסיסקו, הסימפונית הלאומית בוושינגטון, הסימפונית של מוסקבה, הסימפונית , הרזידנטי אורקסט של האג, התזמורת הפילהרמוניה של רדיו צרפת, קאמרטה ברן, ועבד בשיתוף פעולה הדוק עם NHK מנצחים כמו לאונרד ברנשטיין, איגור מרקביץ', לאונרד סלאטקין, מסטיסלב רוסטרופוביץ' ואליהו ענבל. הוא גם שיתף פעולה Fine עם מוזיקאים כגון ז'אן פייר רמפאל, ג'רארד סוזה, יו-יו מא, גארי הופמן, ג'רארד קוסה, דומיניק דה ויליינקור ורביעיית . בשנים האחרונות הוזמן אמיל לפסטיבלי מוזיקה רבים, בהם ידידי סאן פרנסיסקו של הסמינרים למוזיקה קאמרית Arts מנוחין, כיתות האמן של סנטנדר בקיץ, פסטיבל האקדמיה של ורבייה, מרכז באנף, ומורה אורח בקונסרבטוריון של ברצלונה הוא פתח את אקדמיית הקיץ שלו בשאטו דה רנג'יפור בגרנייוויל, צרפת, ברוחה של נדיה בולנז'ה. 1996 ). ב- ESMUC( , אמיל הוא פרופסור בבית הספר למוזיקה ג'ייקובס באוניברסיטת אינדיאנה. הוא מלחין נלהב של מלודיות צרפתיות, 1998 מאז וידוע בשליטתו בעיבוד מוזיקה לפסנתר. אמיל מנהל יומן וידאו של אימפרוביזציות יומיות בערוץ היוטיוב שלו. יאנינה פיאלקובסקה (קנדה/גרמניה) שנה, הפסנתרנית יאנינה פיאלקובסקה מקסימה את הקהל ואת מבקרי המוזיקה 50 במשך כמעט ברחבי העולם. היא זכתה לשבחים על היושרה המוזיקלית שלה, הגישה הטבעית המרעננת Frankfurter שלה וצליל הפסנתר הייחודי שלה, ובכך הפכה ל"אחת הפסנתרניות הגדולות" ( .)Allgemeine והמשיכה במונטריאול 4 פיאלקובסקה נולדה בקנדה, החלה את לימודי הפסנתר עם אמה בגיל עם איבון הוברט. בפריז היא למדה עם איבון לפבור ובניו יורק בבית הספר ג'וליארד עם סשה גורודניצקי, וכך התנסתה במיטב מסורת הפסנתר הצרפתית והרוסית כאחד. הקריירה שלה הושקה , כאשר ארתור רובינשטיין האגדי הפך למנטור שלה לאחר הופעתה עטורת הפרסים בתחרות רובינשטיין הראשונה 1974 בבישראל. רובינשטיין כינה אותה "פרשנית מלידה של שופן" מה שסלל את דרכה להיות מזוהה, במשך כל חייה, כמומחית לשופן. פיאלקובסקה הופיעה עם התזמורות המובילות של צפון אמריקה וקנדה, כמו גם עם הפילהרמונית הישראלית, הפילהרמונית של אוסקה והפילהרמונית של הונג קונג, תחת שרביטיהם של מנצחים נודעים כמו סר אנדרו דייויס, צ'ארלס דוטואה, הנס גראף, ברנרד הייטינק, קיריל קונדרשין, לורין מאזל, זובין מהטה, סר רוג'ר נורינגטון, סר גאורג שולטי, לאונרד סלאטקין, סטניסלב סקרובצ'בסקי, קלאוס טנשטדט, ויאניק נזט-סגוין. היא זכתה להכרה מיוחדת על סדרה של בכורות חשובות, בעיקר הקונצ'רטו השלישי לפסנתר של ליסט שהתגלה לאחרונה, עם הסימפונית של שיקגו וכמה קונצ'רטי עכשוויים לפסנתר. BBC Music הדיסקוגרפיה של פיאלקובסקה כוללת דיסקים רבים עטורי פרסים, כגון פרס "הדיסק הכלי של השנה" של .2018 " הקנדי ב- Juno Award וכן פרס " 2013 לשנת Magazine השופטים photo by Julien Faugère

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5