6 ידידים, נאמנים וקהל יקר, כשפנו אליי לפני כשנה לקחת על עצמי את תפקיד יו"ר עמותת ארתור רובינשטיין הבינלאומית למוזיקה, לא היססתי לרגע. כמי שמגיע מעולם היזמות, התוכנה והסייבר — עולמות שמונעים מיצירתיות, חדשנות וחתירה מתמדת למצוינות — מצאתי במוזיקה את אותו ניצוץ שמניע אותי גם בחיי המקצועיים. המוזיקה תמיד הייתה עבורי בית. אני אוהב אותה בכל צורה, ובמיוחד את הפסנתר, שמלווה אותי כבר שנים ומהווה עבורי מקור השראה ושקט. מאז שנכנסתי לתפקיד, אני זוכה לראות מקרוב את העשייה המרשימה של העמותה: את פעילות הקונצרטים השוטפת, את ההשקעה הבלתי מתפשרת, את האמנים הצעירים שמקדישים את חייהם למוזיקה, ואת הצוות שמוביל את הכול במסירות לפסנתר היא שיא חדש — שיא של איכות, של היקף ושל השפעה. אין זה דבר 18 נדירה. השנה, התחרות הבינלאומית המובן מאליו לקיים את התחרות בעת הזאת, בעיצומה של מלחמה במזרח התיכון. אין לי ספק שארתור רובינשטיין היה מתגאה ביכולת להמשיך ולקיים את התחרות על אף כל הקשיים והמהמורות שבדרך. החזון שלי פשוט וברור: להמשיך להרחיב את מעגלי הקהל, להביא צעירים וצעירות שיגלו את הקסם שבמוזיקה, לראות את האמנים שלנו פורצים קדימה לבמות בארץ ובעולם, ולבנות סביבם קהילה של תומכים נלהבים, שיאפשרו להם לצמוח. אני מאמין שמוזיקה היא לא רק אמנות, היא גשר. היא מחברת בין אנשים, בין תרבויות, בין דורות. התחרות הזו היא הוכחה חיה לכך. תודה לכל מי שתומך, משתתף, יוצר ומאמין. יחד נמשיך להוביל את התחרות ואת אמנות הנגינה. ניר צוק, יו"ר עמותת ארתור רובינשטיין הבינלאומית למוזיקה ברכות
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5