צילום: איליה מלינקוב 5 ברכות עיריית תל אביב-יפו אגף התרבות והאמנויות המחלקה לאמנויות 2026 ברכת ראש העירייה לתחרות הבין-לאומית לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין זו אינה הפעם הראשונה שבה יש צורך ביצירתיות ובהיברידיות כדי לקיים כסדרה את התחרות הבין-לאומית לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין. בשנים האחרונות אירחה תל אביב-יפו, בין בהיברידיות ובין בהופעות חיות מלאות, את התחרות אחרי ובתוך מציאות קשה של מגפה עולמית, מאבקים ומלחמות. אך לא משנה כמה רעדה האדמה מתחת לרגליים, פעם אחר פעם היו המתחרים והמתחרות והמוזיקה שהשמיעו באוזנינו מעיין נובע של דיוק, אמת ויופי נצחיים. את התחרות היוקרתית, התובענית והחשובה בעולם, המזמנת אליה מאות 18 זו גאווה רבה וזכות גדולה לארח בפעם הפסנתרנים מחוננים מכל רחבי תבל להתחרות במסגרתה, לשפוט בה ולהאזין לה. אין לי ספק שגם במתכונת ההיברידית שנכפתה עליה השנה – המשלבת נגינה בשידור חי מאקדמיית קרונברג בגרמניה עם שידור חי והנחיה מכאן – נכונה לכולנו חגיגה אדירה של מוזיקה, ששיאה באירוע גמר חגיגי חי במוזיאון תל אביב לאמנות ובהיכל התרבות. בכל עת, וביתר שאת בימים האלה, התחרות הבין-לאומית לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין היא שגרירה נאמנה של רוח התרבות והאמנות של מדינת ישראל, שתל אביב-יפו היא לבה הפועם. אני מוקיר תודה למארגני התחרות על הנחישות לקיימה למרות הקשיים והמגבלות ומאחל לכולנו האזנה ערבה. רון חולדאי ראש עיריית תל־אביב-יפו
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5