Rubinstein_2026

66 פאבל גילילוב באוקראינה. כילד פלא מוזיקלי, בחסותו של דמיטרי קבלבסקי, 1950 פאבל גילילוב נולד בשנת השלים גילילוב את לימודי הפסנתר שלו בקונסרבטוריון בלנינגרד בהצטיינות. עוד בהיותו . הוא חתן תחרות 1972 סטודנט, זכה פאבל גילילוב בתחרות הפסנתר הלאומית במוסקבה בשנת שופן הבינלאומית בוורשה ותחרות הפסנתר הבינלאומית על שם ויוטי ב-ורצ'לי (פרס ראשון). 1979 היגר גילילוב למערב והמשיך בפעילות הקונצרטים וההוראה שלו. בשנים 1978 בשנת ועד היום הוא פרופסור לפסנתר באוניברסיטת 2007 לימד כפרופסור לפסנתר באוניברסיטה למוזיקה בקלן ומאז 2013 עד מוצרטיאום בזלצבורג. הופעותיו עם התזמורות המובילות והופעותיו הרבות במרכזים התרבותיים החשובים בעולם התקבלו בהתלהבות על ידי הקהל והמבקרים. הקלטות התקליטורים עבור חברות תקליטים מובילות ביססו את המוניטין שלו. גילילוב השתתף בפסטיבלים רבים: ניופורט (ארה"ב), ברצלונה, זלצבורג, ברלין, אדינבורו, שלזוויג-הולשטיין ורבים נוספים. בנוסף לקריירת הסולו שלו, הוא משקיע חלק נכבד מזמנו במוזיקה קאמרית. פאבל גילילוב היה חבר ברביעיית הפסנתר של הפילהרמונית של ברלין. פייר אמויאל, דמיטרי סיטקובצקי, טבאה צימרמן ומישה מאיסקי היו שותפיו הקבועים למוזיקה שנים הוא ניגן בדואו עם בוריס פרגמנצ'יקוב, ומספר שנים בטריו עם ויקטור טרטיאקוב וקארין 25 קאמרית. במשך למעלה מ- הקים גילילוב את תחרות בטהובן טלקום הבינלאומית בבון ומאז משמש כמנהלה האמנותי וכנשיא חבר 2005 גאורגיאן. בשנת השופטים שלה. פאבל גילילוב מוביל כיתות אמן בינלאומיות ברחבי העולם והוא שופט מבוקש בתחרויות יוקרתיות. מספר יצירות של מלחינים בני זמננו הוקדשו לו ובוצעו על ידיו בבכורה. אלה מילך-שריף ), היא אחת 2022 המלחינה אלה מילך-שריף, כלת פרס אקו"ם למפעל חיים ע"ש פאול בן-חיים ( המלחינות המבוצעות ביותר בישראל בשנים האחרונות. היא נולדה בחיפה, ישראל, החלה את , וסיימה לימודי קומפוזיציה באקדמיה למוזיקה באוניברסיטת תל אביב. 12 דרכה כמלחינה בגיל סגנונה המוזיקלי משלב מוזיקה מערבית עכשווית עם מוטיבים יהודיים, ישראליים ומזרחתיכוניים. האופרה החמישית שלה "אלמה" על אלמה מאהלר-ורפל, בניצוחו של עומר מאיר ולבר, שהוזמנה על ידי הפולקסאופר של וזכתה להצלחה חסרת תקדים. "הזר הנצחי" לשחקן ותזמורת, הוזמנה 2024 באוקטובר 26 וינה, הוצגה בבכורה בוינה ב- , עם הופעות נוספות בניצוחו של עומר מאיר ולבר בתיאטרון 2020 ובוצעה בבכורה על ידי תזמורת הגוונדהאוז בלייפציג בשנת ) והפילהרמונית 2022 במנצ'סטר ( BBC ), הפילהרמונית של ה- 2021 ), הפילהרמוני בהמבורג ( 2020 מאסימו בפאלרמו ( )2023 ), הסימפונית של בוסטון, תזמורת הטונהאלה בציריך, תזמורת הרדיו השוודית בשטוקהולם ( 2022 הישראלית ( .)2023 והסימפונית של וינה ( השופטים

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5