43 שופטי המחר , לומד כיום לתואר ראשון בבית הספר למוזיקה ע״ש בוכמן־מהטה באוניברסיטת תל נדב עין־גל אביב אצל אריה ורדי ואסף זוהר. את לימודי הפסנתר החל בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה אצל טניה קוזלוב, והשתתף בתוכנית הפסנתר של המרכז למוזיקה ירושלים בהובלתו של הפסנתרן מארי פרחיה ובתוכנית דייויד גולדמן לנגנים צעירים מצטיינים. Premio Giovani זכה בפרס הראשון בתחרות 2024 נדב זכה בפרסים בתחרויות בינלאומיות, וב- זכה בפרס מיוחד 2025 באיטליה ופרס ראשון בתחרות סטרטו לקונצ׳רטו (ישראל). בשנת Pianisti Stuart Holland Memorial לפסנתרן הצעיר ביותר בתחרות הפסנתר הבינלאומית בוויגו (ספרד). כמו כן, זכה בפרס . עין-גל הופיע כסולן עם תזמורות מובילות, ביניהן Morningside Music Bridge במסגרת פסטיבל הקיץ בבוסטון הפילהרמונית הישראלית, הסימפונית ירושלים, סימפונט רעננה, הקאמרית הישראלית והאנסמבל הלאומי של קייב. בנוסף, נדב נתן רסיטלים ברחבי ישראל, אירופה וארצות הברית. הוא זוכה במלגת הצטיינות מקרן התרבות אמריקה־ישראל, וזכה במעמד של מוזיקאי מחונן במסגרת תכנית ההעשרה של האגף למחוננים במשרד החינוך. מירושלים, החלה את לימודיה בגיל חמש עם ענת פאול ואדלה אומנסקי 2004 , ילידת עלמא שפירו והוכרה כמוזיקאית מחוננת במסגרת תכנית העשרה של האגף למחוננים במשרד החינוך. היא השתתפה במסגרות מתקדמות לפסנתר ולמוזיקה קאמרית, ובהן בתוכנית הפסנתר של המרכז למוזיקה ירושלים בהובלתו של הפסנתרן מארי פרחיה ובתוכנית דייויד גולדמן לנגנים צעירים מצטיינים של המרכז למוזיקה ירושלים. כמו כן למדה תיאוריה עם ד״ר אלין גבאי. שפירו מסיימת השנה את לימודיה לתואר ראשון בבית הספר למוזיקה ע״ש בוכמן־מהטה באוניברסיטת תל אביב, בכיתתו של תומר לב. היא הופיעה כסולנית עם תזמורות, ניגנה רסיטלים וקונצרטים בארץ ובאירופה, והשתתפה בפסטיבלים ובכיתות אמן בינלאומיות עם מארי פרחייה, בוריס ברמן, ביורן להמן, עמנואל קרסובסקי, מילאנה צ'רניאבסקה ואחרים. שפירו זכתה בפרסים בתחרויות ארציות ובינלאומיות, והיא מלגאית קבועה של קרן התרבות אמריקה–ישראל. בברלין, גרמניה. בגיל שלוש חזרה משפחתה לארץ, ובגיל שבע, 2008 , נולדה בשנת עלמה מנרי לאחר שנה של לימודי כינור, החלה ללמוד פסנתר בקונסרבטוריון הסדנה בירושלים, בכיתתה של הוכרה כמוזיקאית מחוננת במסגרת תכנית ההעשרה של האגף 2020 מרינה בלנדין. החל משנת למחוננים במשרד החינוך והחלה להשתתף בתוכנית הפסנתר של המרכז למוזיקה ירושלים בהובלתו של הפסנתרן מארי פרחיה. במסגרת זו, השתתפה בכיתות אמן בהדרכתו. עלמה לומדת אצל לנה נמירובסקי בקונסרבטוריון הסדנה בירושלים. היא השתתפה 2021 משנת בכיתות אמן בהדרכת תומר לב, אסף זהר, עמנואל קרסובסקי, ויקטור רוזנבאום, בוריס ברמן ועוד. היא משתתפת בהרכבים נבחרה לייצג את קונסרבטוריון הסדנה בירושלים בסדרת קונצרטים לגיוס 2023 קאמריים ובקונצרטים למצטיינים , ובשנת עלמה לומדת בבית הספר לאומנויות ע״ש תלמה ילין, בכיתת המוזיקה למחוננים במגמה 2023 תורמים בלונדון. החל משנת הקלאסית. היא זכתה בפרסים בתחרויות ארציות ובינלאומיות וזוכה בקביעות במלגות של קרן התרבות אמריקה-ישראל. דפנה כהן-מינץמתאמת שופטי המחר:
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5