Rubinstein_2026

42 שופטי המחר , נולד בישראל ולומד בתיכון לאומנויות תלמה ילין. הוא תלמידה של שרה 17 , בן אריאל דיאנר טל בקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה בתל אביב. אריאל משתתף בתוכנית דייויד גולדמן לנגנים צעירים מצטיינים של המרכז למוזיקה בירושלים, והוכר כמוזיקאי מחונן במסגרת תכנית ההעשרה של האגף למחוננים במשרד החינוך - "סל בסיס". אריאל הופיע בקונצרטים של "קרן רונן" בהרכב מולטי-פיאנו ובאביב האחרון ביצע, יחד עם אדם וסרמן, את “קרנבל החיות” מאת סן-סאנס עם הרכב נגנים של הפילהרמונית הישראלית. בשנת השתתף בפסטיבל המוזיקה פרוג'ה, שם ניגן כסולן עם תזמורת בניצוחו של מאריוס סטרווינסקי והשתתף בכיתות אמן 2023 עם אילנה ורד, אלכסנדר מוטוזקין ודיוויד פונג. אריאל פעיל גם בתוכנית הפסנתר של המרכז למוזיקה ירושלים בהובלתו של הפסנתרן מארי פרחייה. במסגרת זו השתתף בכיתות אמן עם מארי פרחייה, בוריס ברמן, אריה ורדי ועוד. הוא הופיע בפני מנויי סדרת הפסנתר של הקונסרבטוריון הישראלי בקונצרט קדם-ערב, והוא מרבה להופיע כסולן ובהרכבים במרכזי התרבות הוענקה לאריאל מלגה מקרן התרבות אמריקה-ישראל. 2024 המובילים בישראל. בשנת , הוא תלמיד של הגב' אולגה זולוטויאבקו בקונסרבטוריון למוזיקה ע״ש רובין 17 , בן איתמר אדם שבחיפה. איתמר משתתף בתוכנית הפסנתר ובתוכנית דייויד גולדמן לנגנים צעירים מצטיינים של המרכז למוזיקה ירושלים והוכר כמוזיקאי מחונן במסגרת תכנית ההעשרה של האגף למחוננים במשרד החינוך. הוא זכה במספר פרסים בתחרויות בארץ ובארה״ב, ביניהן תחרות פסנתר לתמיד ותחרות "כאן קול המוזיקה" לאמן הצעיר. בנוסף, הוא זכה במלגות הצטיינות מקרן התרבות אמריקה-ישראל ומקרן תרבות חיפה. איתמר משתתף באופן קבוע בפסטיבל פיאנופסט ערד, במסגרתו הופיע עם הסינפונייטה הישראלית באר שבע בניצוחם של טליה אילן ורני קלדרון. הוא גם הופיע בקונצרטים באודיטוריום חיפה ובמוזיאון טיקוטין מטעם החוג למוסיקה קאמרית חיפה. איתמר מרבה להשתתף בכיתות אמן, לרבות במרכז עדן תמיר למוזיקה, וזכה ללמוד עם מארי פרחיה, אסף זהר, מיכל טל, קלודיאוס טנסקי וגילברט קאליש. , לומד כיום לתואר ראשון בפסנתר בבית הספר למוזיקה בוכמן־מהטה 2005 , יליד שחר בלצן באוניברסיטת תל אביב אצל אריה ורדי ואסף זוהר, ומשרת בצה״ל במעמד מוזיקאי מצטיין. הוא התחיל את לימודי הפסנתר בגיל שש בכיתתו של רון טרכטמן בקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה בתל אביב. שחר השתתף בתוכניות המרכז למוזיקה בירושלים, ובכללן קורסים בהנחיית מארי פרחיה. הוא זכה בפרסים ראשונים בתחרויות מובילות בארץ, ובהן תחרות ע״ש פאול בן‑חיים, תחרות אשדוד, תחרות ״כאן קול המוזיקה״ לאמן הצעיר — במסגרתה הופיע עם התזמורת הסימפונית ירושלים — ותחרות הפסנתר של ביה״ס ע״ש בוכמן‑מהטה. הוא נתמך במלגות מצטיינים מטעם קרן התרבות אמריקה‑ישראל. בלצן השתתף בכיתות אמן עם אמנים בעלי שם, 2020 מאז בהם בוריס ברמן, קטרז'ינה פופובה‑צידרון, רוברט לוין ומארי פרחיה.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5