21 התחרות בקהילה הרצליה ע"ש ארתור רובינשטיין. אנו מצדיעים לכן 18 ברכות חמות לפסנתרניות ולפסנתרנים, משתתפי התחרות הבינלאומית הולכם על שנים של התמדה, משמעת עצמית ושאיפה למצוינות, שהביאו אתכם לבמה היוקרתית הזו. העיר הרצליה חרתה על דגלה את קידום החינוך והתרבות כעמודי תווך בקהילה. אנו גאים להוביל עשייה מוזיקלית ענפה ומשמעותית, מתוך אמונה כי שפת המוזיקה היא כלי תרבותי חינוכי ראשון במעלה כמעצב קהילה ערכית, יצירתית וקשובה. אנו שמחים לארח את תחרות רובינשטיין – חוד החנית בעולם התרבות הבינלאומית – ולהנגיש את איכותה יוצאת הדופן לתושבי העיר. החיבור בין העיר הרצליה לבין המורשת המפוארת של ארתור רובינשטיין - הקרנת גמר התחרות בסינמטק בהרצליה - מאפשר לקהל המקומי ליהנות מביצועים ברמה הגבוהה ביותר ואף להיות שותף בבחירת ״אהוב הקהל״ - מה שמקרב את צרכני התרבות בעיר עוד יותר לעולם הפסנתרנים. אני מודה למארגני התחרות על שיתוף הפעולה הפורה ומאחל לכל המתחרים הצלחה רבה. יהי רצון שהצלילים שיבקעו מהפסנתר ימשיכו להרחיב את הנפש ולהביא מרגוע ונחת לכולנו. ראש עיריית הרצליהיריב פישר, הקונסרבטוריון למוסיקה ע"ש רובין, חיפה אנו שמחים לברך את הפסנתרנים - משתתפי תחרות רובינשטיין, את המארגנים, וכל השותפים למפעל חשוב זה, שהוא חגיגת המוזיקה והפסנתר! ע"י צבי רוטנברג, שהיה מנהלו הראשון ונמנה גם עם 1949 הקונסרבטוריון למוסיקה ע"ש סמואל רובין בחיפה נוסד ב- תלמידים, המגיעים מכל רחבי חיפה והצפון. רבים מתלמידי 300 מקימי התזמורת הסימפונית חיפה. כיום לומדים בו כהקונסרבטוריון מגיעים מהחברה הערבית, והאווירה המוסיקלית והחינוכית שלנו מאחדת ילדים יהודים, נוצרים, מוסלמים, בהאים, ילידי הארץ ועולים חדשים, במסע משותף אל תוך נבכי עולם המוזיקה. בתחרות הקודמת תלמיד הקונסרבטוריון שלנו, איתמר פיינברג, נבחר להשתתף בחבר השופטים הצעירים בתחרות. השנה, כבר בתור בוגר הקונסרבטוריון, איתמר פיינברג הוא אחד ממשתתפי התחרות. גם השנה יש לנו נציג בחבר השופטים הצעירים - איתמר אדם, תלמיד הקונסרבטוריון בכיתתה של אולגה זולוטויאבקו. אנו, תלמידים, הורים ומורים, שמחים להיות חלק מקהל התחרות, וגאים בזכות שנפלה בחלקנו, להשתתף בבחירת "אהוב הקהל". המוזיקה מהווה חלק מהותי בחייו של כל אדם, היא מעשירה את חיינו, מאחדת ומקרבת. אנו מאמינים שהעוסקים והעוסקות במוזיקה תורמים מרגוע לעולמנו, ומאפשרים לעצמם ולמאזינים למצוא מקום של נחת ושלווה גם בתקופות סוערות ומתוחות. יישר כח לכל המשתתפים ובהצלחה לכולם! יאנה יוט מנהלת הקונסרבטוריון ע"ש רובין, חיפה
RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5