Digital program Kamensek-Shaham

2023-2024 להב שנימנהל מוזיקלי: זובין מהטהמנהל מוזיקלי אמריטוס: 8 7 ־ העונה ה 2024 * גאלה * יוני 9 * חיפה: 9 * גאלה, קלאסי במוצ”ש * ירושלים: 10 * השמינייה הקלאסית / 7 / 7:00 * שבע ב־ 6 תל אביב:

פאלאס תל-אביב, בית הדיור המוגן האיכותי בישראל, מזמין אתכם ליהנות מהחיים הטובים לאורך כל השנה. הצטרפו לקהילה האקסקלוסיבית של דיירנו, ותיהנו מחיי תרבות, הופעות והצגות, ארוחות שף בכל יום, חיי חברה עשירים ופעילים, רפואה פרטית, דקות מכאן... 5 והכל במרחק בואו ליהנות מאיכות חיים בסטנדרט הגבוה בישראל, ובמיקום הטוב ביותר בתל אביב. פאלאס תל-אביב קונצרט של איכות חיים פאלאס. הבחירה של החיים הטובים. * 3666 : נשמח להכיר אתכם! לתיאום פגישה פריסה ארצית: רעננה מודיעין להבים תל-אביב ראשון לציון

הפילהרמונית הישראלית בידי ברוניסלב הוברמן 1936 , נוסדה בתרצ"ז להב שנימנהל מוזיקלי: זובין מהטהמנהל מוזיקלי אמריטוס: היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן אולם הקוצרטים ע"ש לואי תל-אביב, ירושלים וחיפה: 1 מחלקת המנויים, רח' הוברמן *3766 / 03-6211777 :' טל 1533-5253695 : פקס 6123401 , ת״א 23500 ' ת' דכתובת למכתבים: www.ipo.co.il אתר האינטרנט של התזמורת: 055-7000232 מסרונים: | info@ipo.co.il דוא"ל: הפילהרמונית הישראלית נתמכת בידי משרד התרבות והספורט, מינהל התרבות, המחלקה למוזיקה, קרן הפילהרמונית הישראלית, קרן התרבות קנדה-ישראל, ידידי התזמורת בבריטניה, באוסטרליה, בארגנטינה, בברזיל ובצרפת, וכן היא נתמכת ומיוצגת בארה"ב בידי אגודת ידידי התזמורת בארה"ב הפסנתרים מבית סטיינוויי שבהם מנגנים הסולנים הם תרומתם של מר יוסף בוכמן, פרנקפורט ושל גב' קרול שוסלר, ניו יורק קרן קמנסק מנצחת גיל שחם כנר 6 ' קונצרט למנויים מס תל אביב, היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, אולם הקונצרטים ע"ש לואי 19:00 | י"ז בסיוון תשפ"ד | 23.6.24 | ' יום א | 7:00־ שבע ב מוקדש לזכרו של מורטון ס' אקרמן, גזבר מייסד של ידידי הפילהרמונית הישראלית בארה"ב 7 ' קונצרט למנויים מס תל אביב, היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, אולם הקונצרטים ע"ש לואי 20:00 | י' בסיוון תשפ"ד | 16.6.24 | ' יום א | השמינייה הקלאסית מוקדש לזכרם של הרמן, ארנה ופרד מנשה 9 ' קונצרט למנויים מס ירושלים, תיאטרון שרובר 20:00 | י"ג בסיוון תשפ"ד | 19.6.24 | ' יום ד חיפה, אודיטוריום חיפה 20:00 | י"ב בסיוון תשפ"ד | 18.6.24 | ' יום ג | גאלה 10 ' קונצרט למנויים מס תל אביב, היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, אולם הקונצרטים ע"ש לואי 20:00 | י"ד בסיוון תשפ"ד | 20.6.24 | ' יום ה | גאלה 21:00 | ט"ז בסיוון תשפ"ד | 22.6.24 | מוצ"ש | קלאסי במוצ"ש בסיוע משפחת רזניק, מידידי התזמורת בארה"ב, לזכרה של סוזן רזניק פישר

במרוצת המאה התשע־עשרה שטפו גלים של רגש לאומי חלקים נרחבים באירופה. רגשות אלה היו עזים במיוחד בבוהמיה (שהיתה אז חלק מהאימפריה האוסטרו־הונגרית), מולדתו של סמטנה. המוזיקה שהלחין היתה שונה באופן מובהק מהמוזיקה של מלחינים מווינה או מהמחוזות הגרמנים ואי לכך הוא נחשב לאבי האסכולה הצ'כית הלאומית במוזיקה ולאחד משני מייצגיה המובילים, לצידו של אנטונין דבוז'ק. את הצלחותיו הראשונות נחל סמטנה לא במוזיקה סימפונית אלא דווקא בתחום האופרה, אולם כיום נותרה רק "הכלה המכורה" ברפרטואר של בתי האופרה. נאלץ סמטנה להתמודד עם חרשותו 1874־ ב ההולכת וגוברת והתפטר ממשרתו כמנהל מוזיקלי של בית האופרה בפראג. ללא שהות שב לעסוק בפרויקט שהחל שנתיים קודם לכן, הלחנת מחזור של פואמות סימפוניות שכותרתו "מולדתי". חלק מהיצירות במחזור היו אמורות להתבסס על אגדות בוהמיות ועל ההיסטוריה של בוהמיה וחלקן האחר על יפי הטבע של חבל ארץ זה. עוד בטרם השלים את הפואמה הראשונה בסדרה איבד לחלוטין את יכולת השמיעה. ולטבה היא הפואמה השנייה והידועה ביותר מבין שש הפואמות הסימפוניות המרכיבות את המחזור ) והיא מתארת את 1874-79 (שחובר בשנים הנהר ולטבה (מולדבה). סמטנה החל להלחין והשלים אותה בתוך 1874 בנובמבר 20־ אותה ב שלושה שבועות בלבד. ביצוע הבכורה התקיים .1875 באפריל 4־ בפראג ב במכתב למו"ל שלו תאר סמטנה את היצירה במילים אלה: "שני מקורות מים זורמים ביערות בוהמיה, מימי האחד חמים וסוערים ומימיו דקות 15־ כ ולטבה, פואמה סימפונית מתוך "מולדתי" )1884-1824( בדז'יך סמטנה של האחר קרים ושלווים. גליהם, הקולחים ושוצפים בין הסלעים, בוהקים תחת קרני השמש ומתמזגים לנחל אחד, ולטבה. הנחל, המתפתל בעמקים, מתרחב ומתעצם והופך לנהר של ממש. הוא עובר ביערות המוצלים, שקולות ציד עליזים בוקעים מהם, וצלילי הקרן של הציידים הולכים ומתקרבים. הוא זורם דרך שפלות ושדות מרעה מוריקים, שם חוגגים חתונות בשירים ובמחולות. לעת לילה, נימפות היער והמים מתהוללות בין גליו הבוהקים. במימיו משתקפות מצודות וטירות למכביר - עדות לעידן אבירים רב הוד שהיה ואיננו ולתהילה צבאית שפסה מן העולם. באשדות יוחנן הקדוש מואצת זרימת הנהר, הוא שוצף במפלים, סולל דרך למימיו הקוצפים בין תהומות ומצוקים, זורם בנחת ובהדר לעבר פראג, שם מקבלת את פניו טירת וישהראד העתיקה, ונמוג לאיטו במרחק". קשה להתעלם מהדמיון בין הנושא הראשי של ולטבה ו"התקווה", ההמנון הלאומי של ישראל. מקורה של נעימה זו אינו שיר עממי צ'כי - אם כי הפכה פחות או יותר לשיר כזה בעקבות השימוש בה ביצירתו זו של סמטנה. לאמיתו של דבר, מקורה בשיר עם שוודי, שנכלל במחזהו של פ' ). סמטנה הכיר 1846( " א' דהלגרן "אנשי ורמלנד ;)1855-61( את המחזאי בשנות שהותו בשוודיה למעשה, גיסתו של דהלגרן היתה תלמידתו של סמטנה בגטבורג. ייתכן ולא הכיר את אסופת המוזיקה העממית שבה מצא דלהגרן את הנעימה, אך לבטח הכיר את המחזה ואת השיר המפורסם ביותר שבו, "הו, ורמלנד, מה יפה את!" אורלי טל

שייט יוקרה על נהר הדנובה בתקופת שווקי חג המולד 19-27.11.24 לאדם בקבינה זוגית €4,299 אווירה קסומה וחגיגית, ארמונות, טירות, יקבי יין ועיירות ימי ביניים ילוו אותנו ,Amasonata במהלך הביקורים והשייט היוקרתי בספינת הפאר כוכבים מפואר, כאשר הכל מאורגן ומתוכן לפרטי פרטים. 5 מלון צף לינה במינכן יום סיור במינכן במסלול ת"א-מינכן-בודפשט-ת"א אל על טיסות המחיר כולל: לילות 7 סיור ברגנסבורג לפני השייט כולל ארוחת בוקר וארוחת ערב Marriott במלון מרשת תוכנית סיורים עשירה בתא עם חלון פנורמי נפתח ומרפסת צרפתית Amasonata שייט בספינה : ארוחות, שתייה קלה ואלכוהול בהגשה הכל כלול במהלך השייט, בלווי מדריך ישראלי מומחה וצמוד יום סיור לברך הדנובה לאחר השייט www.wtc.co.il אתר: info@wtc.co.il מייל: 03-5656333 : טלפון LET YOUR IMAGINATION FLY המרכז לתיירות בינלאומית

, לאחר שהיה הסולן בביצוע הבכורה 1879 בינואר של הקונצ'רטו לכינור מאת ברהמס, הזמין הכנר הנודע יוזף יואכים קונצ'רטו לכינור מדבוז'ק, שבמוזיקה שלו התעניין הכנר בזכות ברהמס. נרגש ונלהב מההזדמנות שנפלה לידיו, מבלי שעלה על דעתו כי הוא ניצב בפני מסע ייסורים ארוך של תסכול והשפלה, כתב דבוז'ק את הקונצ'רטו בקיץ של אותה שנה ושלח אותו אל יואכים לצורך הערות ורעיונות. יואכים הציע מספר שינויים ושיפורים ביצירה. דבוז'ק, שכיבד את דעתו של יואכים, שיכתב את היצירה ושלחה . תשובתו הסופית של 1880־ שוב אל יואכים ב בזו הלשון: "לאחרונה 1882־ יואכים הגיעה רק ב היה בידי מעט זמן על מנת לעבור על תפקיד הכינור בקונצ'רטו שלך ולתקן קטעים אחדים שהיו קשים מדי לביצוע, על מנת להקל על המבצע. במלוא הכנות אני מודה - מבלי להסתכן באי הבנה - כי לדעתי הקונצ'רטו לכינור בצורתו הנוכחית עדיין אינו בשל להיות מוצג לציבור…" דבוז'ק כתב את הקונצ'רטו מחדש והשמיד את הגרסה המקורית. הוא השלים אותו לבסוף והצהיר: "שמרתי את הנושאים וחיברתי 1882־ ב מספר נושאים חדשים, אולם התפיסה הכוללת של היצירה שונה לחלוטין." לאחר שהקונצ'רטו 1883 יצא לאור הוא בוצע לראשונה באוקטובר בפראג, אך לא בידי יואכים, אם כי ההקדשה נותרה עבורו. הכנר הצ'כי פרנטישק אונדז'יצ'ק היה הסולן בביצוע הבכורה וניגן את הקונצ'רטו שוב בדצמבר של אותה שנה בווינה. יואכים מעולם לא ביצע את היצירה. הקונצ'רטו כתוב במתכונת המקובלת של שלושה פרקים ומציג את הסולן והתזמורת כשותפים שווי זכויות מתחילתו ועד סופו. הפרק הראשון, רפסודי ואלתורי, נפתח במשפט דמוי תרועה דקות 40־ כ קונצ'רטו ב־לה מינור לכינור ולתזמורת, 53 ' אופ )1904-1841( אנטונין דבוז'ק בכל התזמורת, ובעקבותיו משמיע הסולן נושא לירי, המציג את החומר שעליו מתבסס פרק רחב יריעה זה. נושא שני מוצג הרבה יותר מאוחר. אין לפרק חטיבת חזרה ואף לא קדנצה שתאפשר לכנר להפגין את יכולתו הווירטואוזית. במקום זאת מופיע קטע מעבר קצר דמוי קדנצה, המוביל (שיר דומקההיישר אל הפרק השני, בסגנון של עם סלבוני עתיק יומין). הסולן משמיע נעימה שלווה, בליווי האבוב, ומוביל אל חטיבה אמצעית סוערת ונלהבת, שבה ניתנת לו הזדמנות להפגין נגינה וירטואוזית. ככלל, פרק זה הוא דו־שיח אישי בין הסולן וכלי הנשיפה הגבוהים. הוא מסתיים עם שובה של הפתיחה השלווה, הפעם בפי קרן יער, כשנגינת הסולן נוסקת מעלה מעלה. בפרק הסיום ניכרים שורשיו הבוהמיים של דבוז'ק ביתר שאת - הפרק מזכיר בסגנונו את המחולות הסלבונים מפרי עטו. הפרק מבוסס , מחול־עם בוהמי מהיר. הסולן פוריאנטעל ה מציג נושא עליז, השב ומופיע לסירוגין לכל , בכל פעם רונדואורכו של הפרק, בסגנון של במרקם תזמורתי שונה, ומופרד על ידי אפיזודות מנוגדות. לאחר שהכינור מציג ומפתח נושא שני בסגנון של ולס, שכל משפט שלו מסתיים בחיקוי של רקיעה משולשת של מחול־עם סלבוני, שב הנושא הראשון בתזמור שובה לב, המזכיר חמת חלילים צ'כית. עתה משתנה המפעם ומואט, מלנכולית לתוך דומקהודבוז'ק מחדיר נעימת . הנושא הראשון והשני שבים רונדומבנה ה חוזרת והפעם כנעימת ניצחון דומקהונשמעים, ה בסולם מז'ורי, והכינור הסולן נע בסערה לעבר סיומה המבריק של היצירה. צילי רודיק אלגרו מא נון טרופו אדג'ו מא נון טרופו פינלה: אלגרו ג'וקוזו מא נון טרופו

מקומות אחרונים! | ד"ר אסנת גולדפרב-ארזואןבהדרכת 5-11.7.2024 איטליה ביצועים מרהיבים של האופרות הספר מסביליה ואאידה בוורונה, האופרה "טורנדוט" והבלט "סיפורה של מנון" במילאנו. אמנות וטיולים. אופרות בפסטיבל הקיץ של ורונה, אופרה ובלט בתיאטרון לה סקאלה במילאנו נבחרת של כוכבים! - דיאנה דמראו, יונס קאופמן, איגור לויט, בארי קוסקי, הפילהרמונית של וינה, אנדראה בטיסטוני, לודוויג טזייר ועוד. טוסקה, העטלף, ברהמס, מנדלסון, באך, בטהובן. תכנית מגוונת שיש בה הכל: דרמה, קומדיה, אופרה, אופרטה, רסיטל, קונצרט סימפוני והרבה אמנות וטיולים. מקומות אחרונים! | רוני ינובסקיבהדרכת 15-21.8.2024 פסטיבל לוצרן השביעית של מאהלר בנגינת תזמורת פסטיבל לוצרן בניצוחו של ריקרדו שאיי, קלאוס מיקלה והפסנתרן אלכסנדר מלופייב ביצירות מאת מנדלסון, גריג ושומן, הפסנתרן המבריק מאו פוז'יטה ועוד. נסייר בלוצרן, לעיירות שמסביב לאגם ולמרגלות הרי האלפים. נעפיל אל עיירות קסומות לתצפיות מרהיבות על האגמים שמסביב, נבקר בנסיכות ליכטנשטיין, נטייל לשלושת מעברי ההרים היפים בשוויץ: מעברי הסוסטן, הגרימזל ופורקה, ניסע בכבישים מתפתלים מעל עמקים ירוקים ונחזה בשרידי הקרחונים של שוויץ. ניצוצות מוזיקליים בפסטיבל המוסיקה היוקרתי בלוצרן וטיולים בנופי שוויץ הירוקים ד"ר אסנת גולדפרב-ארזואןבהדרכת 20-26.8.2024 פסטיבל זלצבורג חגיגה מוסיקלית עם התזמורות והסולנים הגדולים: תזמורת אוסלו, ליזה בתישווילי, תזמורת פיטסבורג, מנפרד הונק, יפים ברונפמן, הפילהרמונית של וינה, גוסטאבו דודמל ועוד. נטייל בעיר העתיקה של זלצבורג, נבקר במוזיאון האמנות ובדום קוורטיר, ניסע לאיזור האגמים הקסום ולימת התלכים. חגיגה מוסיקלית בפסטיבל היוקרתי בעירו של מוצרט ronizafrir@barak.net.il | 052-8635310 www.caminos.co.il מקומות אחרונים! | ליזה ברעם-בן משהבהדרכת 29.8-5.9.2024 גיאורגיה PAN-CAUCASIAN YOUTH פסטיבל המוסיקה בציננדלי הינו פסטיבל מרתק בו מופיעה תזמורת , תזמורת מבריקה בה משתתפים צעירים מחוננים מרחבי גיאורגיה וסולנים מרחבי העולם. ORCHESTRA בפתיחת הפסטיבל נאזין לביצוע מרשים של הרקויאם מאת ורדי, בין האמנים בפסטיבל ג'יאנודרה נוזדה, ג'ושוע בל, סטיבן איסרליס, מיכאל פלטנב ועוד רבים. ביקור בטיבליסי וקונצרטים בפסטיבל היוקרתי עם מיטב המבצעים חדש ומיוחד! | אלעד שמואלי ורוני צפרירבהדרכת 21-28.8.2024 איסלנד איסלנד, נוספים נשגבים, אמנות ומוסיקה ארץ של קרח, אש ויום התרבות והמוסיקה ברייקיאוויק, טיולים בנופי איסלנד המרשימים, רכסי הרים, נקיקים וחולות בסימפוניה של צבעים, אמנות ויום שכולו מוסיקה ברייקיאוויק. חוויית קיץ מרעננת של מיטב הפסטיבלים ומיטב האמנים מקומות אחרונים! | 26.7-1.8.2024 הפסטיבלים היוקרתיים מינכן וזלצבורג מרב ברק ורוני צפריר בהדרכת

"אינטרמצו היא קומדיית סקס בורגנית המבוססת על היחסים הסוערים של שטראוס עם אשתו פאולינה" - כך תיאר בריאן גיליאם, מהבולטים בחוקרי ריכרד שטראוס, את עלילת האופרה 100 "אינטרמצו", אשר אנו מציינים השנה שנים לביצוע הבכורה שלה. מאז ראשית ימיה עסקה היצירה האופראית בנושאים "גדולים". ממונטוורדי ועד וגנר מלחינים וכותבי ליברית העלו על הבמות את סיפוריהם של גיבורים מיתולוגיים, כהנים, דיוות, מכשפות, מצביאים, מלכים, רוזנים, מנהיגים ושאר שועי עולם. בעקבות הריאליזם באמנויות השונות של סוף ובוודאי שלאחר מלחמת העולם 19־ המאה ה הראשונה, החלו להופיע באופרה יותר ויותר דמויות רגילות, פשוטות, אפילו עלובות, וסיפורים פחות הרואיים. אם באופרות המוקדמות שלו עסק שטראוס בנושאים מהמיתולוגיה היוונית, הברית החדשה או הספרות הצרפתית, ב"אינטרמצו" העלילה מבוססת על סיפור "קטן" שקרה לו עצמו. סיפור שבאותה המידה יכול היה להופיע בפרק של סיטקום אמריקאי. , בזמן שניצח בסיור קונצרטים הרחק 1902־ ב מביתו, קיבל שטראוס מכתב זועף מאשתו. במכתב היא האשימה אותו בבגידה ודרשה להתגרש ממנו באופן מיידי. הסיבה לכעסה היה מכתב אהבה ממעריצה שהגיע אל ביתם. אולם, המעריצה בכלל התכוונה לשלוח את המכתב למנצח אחר - יוזף שטרנסקי, שכּונה "שטראוסקי" - ומכאן הבלבול. בני הזוג שטראוס הבינו בסופו של דבר את מקור הטעות ונשארו נשואים. האופרה בנויה מסצנות קצרות המחוברות ביניהן באינטרלודים (קטעי ביניים) תזמורתיים. תפקיד האינטרלודים לתת זמן לחילופי תפאורה על הבמה תוך שמירת המתח המוזיקלי והעלילתי. מבלי מילים הם מספרים חלקים נרחבים מהסיפור. ארבעה מתוך האינטרלודים מהווים מעין סוויטה תזמורתית ומנוגנים לעתים בנפרד מהאופרה כולה. האינטרלוד הראשון - קדחת נסיעות וסצנת ולס - מחבר בין שתי סצנות. בתחילתו, כריסטינה, הדמות באופרה המבוססת על פאולינה, מכינה את בעלה רוברט, הדמות המבוססת על ריכרד, למסע קונצרטים, לאחר ויכוח בין בני הזוג. ניתן לשמוע במוזיקה את תחושת הדחיפות שחש בוודאי כל מי שאי פעם חשש לאחר לשדה התעופה (הוסיפו לכך את המתח שלאחר ריב זוגי). באמצע האינטרלוד הסצנה משתנה. כריסטינה הולכת למסיבת מזחלות (בילוי שאינו ממש מוכר במחוזותינו במזרח התיכון). צלילי פסנתר מבשרים על ריקוד הוולס במסיבה. לרגע נדמה שאין אנו שומעים יצירה של ריכרד שטראוס, אלא של יוהאן שטראוס - מלך הוולסים. כריסטינה רוקדת עם ברון צעיר, נאה אך לא אינטליגנטי במיוחד. היא פותחת מכתב עם הצעת נישואין שהיא מאמינה שמיועדת לבעלה. בכעסה היא שולחת מברק לבעלה בבקשה להתגרש ממנו. האינטרלוד השני הוא מהרגעים הרומנטיים והאינטנסיביים ביותר באופרה. כריסטינה יושבת על יד האח; מחשבותיה נודדות בין הברון לבין בעלה, אותו היא אוהבת למרות הכול. נושאים דקות 25־ כ ארבעה אינטרלודים סימפוניים מתוך "אינטרמצו" )1949-1864( ריכרד שטראוס קדחת נסיעות וסצנת ולס חלום בהקיץ ליד האח בשולחן הקלפים סוף טוב ביצוע ראשון בתזמורת

מכירה פומבית של אמנות עכשווית 21:00 - בשעה 7.7.2024 - יום ראשון 25/6 - 6/7/2024 : תאריכי תצוגה www.tiroche.co.il / 09-9509893 : לקטלוג המלא, שעות ופרטים נוספים זויה צ'רקסקי נירית טקלה טל שוחט בזוקה ג׳ו מיכל נאמן

ליריים בקלרינט ובכינורות סוחפים את המאזינים לעומק החלום בהקיץ ומשכיחים את תחושת הזמן. בעוד שני האינטרלודים הראשונים מתמקדים בדמותה של כריסטינה, שני האינטרלודים הבאים מתמקדים בדמותו של רוברט. באינטרלוד השלישי הוא מהמר ליד שולחן הקלפים - בילוי שאכן היה חביב במיוחד על שטראוס. פסנתר (פריטה) מייצגים את ערבוב פיציקטווכלי קשת ב הקלפים וחלוקתם. רוברט מקבל את המברק מאשתו. בצירוף מקרים מפליא אחד המהמרים הוא המנצח אליו המעריצה התכוונה לכתוב. האינטרלוד הרביעי, עליז, מהיר וקצר, מייצג את השמחה של הנפשות הפועלות לאחר שהטעות הובהרה. סוף טוב - הכול טוב. עודד שני-דור

"בקשר למלגה הממלכתית, נגרם לי עונג רב בשנים האחרונות מיצירותיו של אנטון דבוז'ק מפראג. השנה הוא הגיש, בין היתר, מספר דואטים, שנראים מקסימים ביותר וראויים לצאת לאור… הוא כתב יצירות מסוגים שונים, כולל אופרות, סימפוניות, רביעיות, יצירות לפסנתר. הוא בהחלט צעיר בעל כישרון. ובנוסף לכך, עני! אני מבקש להתחשב בכך!" "לדבוז'ק יש את התכונה החשובה ביותר למוזיקאי, והדבר ניכר ביצירותיו אלה… בקיצור, מבקש אני רק להמליץ על דבוז'ק באופן כללי. פרט לכך, הרי לזכותך עומדים שמיעתך והניסיון העסקי שלך, ואלה בוודאי נחשבים אף הם…". אלה קטעים קצרים משני מכתבים שכתב לא אחר מאשר יוהנס ברהמס אל המוציא לאור של יצירותיו, פריץ שימרוק מברלין. החוש העסקי של שימרוק היה חד באותה מידה כמו שמיעתו של ברהמס. הוא הזמין אצל דבוז'ק את הסדרה הראשונה של מחולות סלבונים לפסנתר בארבע ידיים (המוזיקה לפסנתר בארבע ידיים היתה פופולרית ביותר לביצוע בידי חובבים באותה תקופה), בתקווה כי הם יזכו להצלחה אמנותית וכלכלית זהה לזו של המחולות ההונגרים מאת ברהמס. ואכן, כך היה! , זכה 46 ' כאופ 1878 בעקבות פרסומם בשנת דבוז'ק, שהיה באותה עת הוויולן הראשי בתזמורת תיאטרון הפרברים של פראג, לפרסום ולעושר. המחולות הסלבונים נמכרו בהצלחה כה רבה עד כי שימרוק ביקשו לתזמרם, ובעיקר בגרסה זו הם ידועים ומבוצעים כיום. כשמונה שנים מאוחר יותר הלחין דבוז'ק את הסדרה השנייה, שוב בשתי גרסאות (לפסנתר בארבע בשנת 72 ' ידיים ולתזמורת) והן יצאו לאור כאופ . התברר כי הפופולריות של הסדרה השנייה 1886 אינה נופלת מזו של הראשונה. ביצירות הללו מצליח דבוז'ק לשמר את רוחם של מחולות העם של בוהמיה מולדתו, כמו גם את אלה של סלובקיה, מורביה, שלזיה, סרביה, פולין ואוקראינה. דבוז'ק שונה מברהמס משתי בחינות: ברהמס השתמש בנעימות קיימות של שירי עם וריקודים צועניים, בעוד שדבוז'ק הלחין נעימות מקוריות פרי דמיונו בסגנון של ריקודי עם סלבים וכמעט ולא ציטט נעימות קיימות; דבוז'ק כתב גרסה תזמורתית עבור כל המחולות הסלבונים, בעוד שברהמס תזמר 16 המחולות ההונגרים שכתב, 21 רק שלושה מתוך והותיר את השאר לתזמור בידי מלחינים אחרים. למעשה, את חמשת המחולות האחרונים מתוכם תזמר דבוז'ק בעצמו. כמו בכל יצירותיו של דבוז'ק, המנגינות של המחולות מקסימות וייחודיות. המוזיקה זורמת בטבעיות ומציגה מקצבים מנוגדים לרוב ואווירה מלאת שמחת חיים. התזמור המבריק והעשיר פורש קשת נפלאה של צבעי התזמורת על כל גווניה. דבוז'ק התייחס אל עצמו בענווה כאל "מומחה פרובינציאלי למוזיקה", המבין כיצד המוזיקה אמורה להיבנות ובסך הכול מציית לכללים. ואולם, הוא היה רחוק מלהיות "יהלום בלתי מלוטש". האופי האלגנטי רב הפנים של יצירותיו גלוי לאוזן ובהחלט מוביל להסכמה עם קביעתו הנחרצת של ברהמס: הצ'כי הפרובינציאלי הזה הוא דוגמה חיה לגאון מוזיקלי אמיתי. צילי רודיק דקות 17־ כ מחולות סלבוניים )1904-1841( אנטונין דבוז'ק , פרסטו 1 ' , מס 46 ' אופ , פוקו אדג'ו - ויווצ'ה 5 ' , מס 72 אופ , גרציוזו א לנטו, מא נון טרופו 8 ' , מס 72 ' אופ , פרסטו 8 ' , מס 46 ' אופ

הקונצרט הבא 1 0 ' קונצרט למנויים מס חיפה, אודיטוריום חיפה 20:00 | כ"ז בסיוון תשפ"ד | 3.7.2024 | ' יום ד | גאלה ירושלים, תיאטרון שרובר 20:00 | א' בתמוז תשפ"ד | 7.7.2024 | ' יום א 1 1 ' קונצרט למנויים מס תל אביב, היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, אולם הקונצרטים ע"ש לואי 20:00 | כ"ח בסיוון תשפ"ד | 4.7.2024 | ' יום ה | גאלה להב שני מנצח טבאה צימרמן ויולנית מיכאל זלטנרייך: דילמת האסיר (בכורה עולמית) יצירה חדשה בהזמנת הפילהרמונית הישראלית, הפילהרמונית של מינכן ופסטיבל לוצרן, במימון קרן סימנס שניטקה: קונצ'רטו לוויולה 5 ' צ'ייקובסקי: סימפוניה מס 7 ' קונצרט למנויים מס תל אביב, היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, אולם הקונצרטים ע"ש לואי 19:00 | י"א בתמוז תשפ"ד | 17.7.2024 | ' יום ד | 7:00־ שבע ב 8 ' קונצרט למנויים מס תל אביב, היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, אולם הקונצרטים ע"ש לואי 20:00 | י"ב בתמוז תשפ"ד | 18.7.2024 | ' יום ה | השמינייה הקלאסית 1 1 ' קונצרט למנויים מס תל אביב, היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, אולם הקונצרטים ע"ש לואי 21:00 | י"ד בתמוז תשפ"ד | 20.7.2024 | מוצ"ש | קלאסי במוצ"ש להב שני מנצח לאונידס קבקוס כנר 2 ' ברטוק: קונצ'רטו לכינור מס ("פתטית") 6 ' צ'ייקובסקי: סימפוניה מס

ביה״ס למוזיקה ע״ש בוכמן־מהטה באוניברסיטת תל אביב הפילהרמונית הישראלית ואוניברסיטת תל אביב הקימו את ביה״ס האוניברסיטאי ע״ש יוסף בוכמן וזובין מהטה. בשותפות חסרת תקדים של שני גופים מובילים בתחומם, מכשיר בית הספר דור עתיד למוזיקאים בישראל ופועל לקידומם בארץ ובעולם. ביה״ס, שקם על בסיס האקדמיה למוזיקה הקיימת באוניברסיטה, כולל תוכנית מצוינות, מצטיינים במלגות לימוד 100־ שבה לומדים כ מלאות. נגני הפילהרמונית הראשיים מלמדים בביה״ס וזובין מהטה הוא נשיא הכבוד שלו. הקמת ביה״ס הגבוה למוזיקה התאפשרה בזכות תרמותו הנדיבה של מר יוסף בוכמן, ידיד ותיק של התזמורת הפילהרמונית הישראלית וסגן יו״ר חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב. התזמורת באינטרנט הנכם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט www.ipo.co.il של התזמורת בכתובת ובעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו. הסדרה הקאמרית 17:00 | ימי שבת אולם צוקר, היכל התרבות ע״ש צ׳רלס ברונפמן, תל אביב . בקונצרט 2024 ביולי 6־ בסדרה הקאמרית יתקיים ב 9 ' קונצרט מס ינגנו הוויולנית טבאה צימרמן וחברי התזמורת הכנרים דומיטרו פוצ'יטרי וניצן קאנטי, הוויולנים מרים הרטמן, דמיטרי רטוש, אמיר ון דר האל, ולד קרסנוב, יבגניה אורן, לטם ביידר בן אהרן ויונתן גרטנר והצ'לנית ליה חן פרלוב. הם יבצעו קינה לשתי ויולות מאת ברידג', מבוא ואנדנטה לשש ויולות מאת בנג'מין דייל וחמישייה ב־דו מז'ור לכלי קשת, אופ' מאת בטהובן. 29 סדרת פוקוס אולם צוקר, היכל התרבות ע״ש צ׳רלס ברונפמן, תל אביב בסדרת פוקוס - "מחווה לאמן דגול" - יתקיים ביום 4 ' קונצרט מס . בקונצרט ינגנו הפסנתרן מיכאל זרצקל וחברי 2024 ביוני 24־ ב' ה התזמורת הכנר איליה קונובלוב והצ'לן קיריל מיכנובסקי. הם יבצעו ב־סול מינור מאת רחמנינוב ושלישיית פסנתר ב־לה 1 ' טריו אלגי מס מאת צ'ייקובסקי. 50 ' מינור, אופ לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקת המנויים של התזמורת *3766 טלפון

Juventino Mateo, Marco Borggreve © : צילום חברה לתועלת הציבור ipo.co.il * 3766 01 02 ביולי 7-3 ירושלים | חיפה | תל אביב ביולי 9-8 חיפה | תל אביב קונצ'רטו לכינור, לצ'לו בטהובן: ולפסנתר 5 ' סימפוניה מסצ'ייקובסקי: להב שני, מנצח טבאה צימרמן, ויולנית להב שני, מנצח ופסנתרן דומיטרו פוצ׳יטרי, כנר הרן מלצר, צ׳לן דילמת האסירמיכאל זלטנרייך: יצירה חדשה בבכורה עולמית בהזמנת הפילהרמונית הישראלית, הפילהרמונית של מינכן ופסטיבל לוצרן, במימון קרן סימנס קונצ'רטו לוויולהשניטקה: 5 ' סימפוניה מסצ'ייקובסקי:

סיום העונה בפילהרמונית 03 ביולי 20-17 תל אביב 2 ' קונצ'רטו לכינור מסברטוק: 6 ' סימפוניה מסצ'ייקובסקי: ("פתטית") להב שני, מנצח לאונידס קבקוס, כנר אינטרמצו עם קובי מידן 04 ביולי 19 תל אביב 2 ' קונצ'רטו לכינור מסברטוק: הוואלסראוול: להב שני, מנצח לאונידס קבקוס, כנר

קרן קמנסק מנצחת הרפרטואר הנרחב של המנצחת זוכת הגראמי קרן קמנסק ומחויבותה לביצוע יצירות מופת משתקפים בעבודתה 21־ וה 20־ מהמאות ה בבתי האופרה ובאולמות הקונצרטים. בעונת הקונצרטים הנוכחית היא הוזמנה להופעות ראשונות רבות, עדות לוורסטיליות יוצאת הדופן שלה כמוזיקאית: החל מ”טוסקה” מאת פוצ’יני בבית האופרה המלכותי של לונדון עד לבכורה של “חתול מגניב” מאת אדם שנברג בפילהרמונית של לוס אנג’לס והקונצ’רטו השני לפסנתר מאת פרוקופייב עם הסימפונית של סיאטל והסולן יאן ליסיצקי. היא מופיעה בהופעות ראשונות עם לא פחות מתשע תזמורות, וחוזרת לנצח על תזמורות חשובות אחרות. בנוסף להופעותיה באופרה המלכותית, הפילהרמונית של לוס אנג’לס והסימפונית של סיאטל, היא תנצח לראשונה גם על הסימפונית של סידני, התזמורת הסימפונית קואופיו, הפילהרמונית המלכותית של ליברפול, התזמורת הסימפונית של גראן קנריה, תזמורת הרדיו והטלוויזיה הספרדית והסימפונית של קולורדו. קמנסק כיהנה כמנהלת מוזיקלית של .2011-16 האופרה הממלכתית של הנובר בשנים לפני כן היא כיהנה כקאפלמייסטרית ראשונה ), כמנהלת 2000-2( באופרה העממית של וינה ,)2003-6( המוזיקלית של תיאטרון פרייבורג מנהלת מוזיקלית זמנית של התיאטרון הלאומי ) ומנהלת 2007-2008( הסלובני במאריבור מוזיקלית שותפה באופרה הממלכתית של ). חלק משיאי העונות הקודמות 2008-11( המבורג בניצוחה של קמנסק הם שיתופי הפעולה שלה עם האופרה האנגלית הלאומית, האופרה הוולשית הלאומית, המטרופוליטן אופרה בביצוע “אחנתון” מאת פיליפ גלאס – ביצוע עבורו זכתה בפרס , האופרה הלירית של 2022 הגראמי בשנת שיקגו, האופרה השוודית המלכותית והאופרה הלאומית בשטרסבורג. לאחרונה היא חזרה עם תזמורת BBC־ לפסטיבל הפרומס של ה האופרה האנגלית הלאומית בפרויקט ייחודי המשלב מוזיקה, מחול, תיאטרון, וידאו, סאונד ואופנה עילית, פרויקט אותו הגה זמר הקונטרה טנור אנתוני רות’ קוסטנצו. נוסף על כל אלה, לאחרונה ניצחה לראשונה גם על התזמורת הפילהרמונית של לונדון ברויאל פסטיבל הול בלונדון ועל התזמורת הסימפונית הגרמנית של ברלין בפסטיבל אולטרהשאל. זוהי הופעתה הראשונה עם הפילהרמונית הישראלית.

גיל שחם כנר גיל שחם הוא אחד הכנרים המובילים בימינו. הוא זכה בפרס הגראמי ובתואר “נגן השנה” ) מטעם מיוזיקל אמריקה והוא מבוקש 2012( בכל רחבי העולם להופעות כסולן עם תזמורות מובילות ומנצחים נודעים וכן ברסיטלים ועם הרכבים קאמריים על במות חשובות ובפסטיבלים היוקרתיים ביותר. הצלחותיו בשנים האחרונות כוללות את ההקלטה והביצועים שזכו לשבחי הביקורת של מכלול הסונטות והפרטיטות לכינור סולו מאת י’ ס’ באך. כסולן הוא מופיע בקביעות עם התזמורת הפילהרמונית של ברלין, הסימפונית של בוסטון, הסימפונית של שיקגו, הפילהרמונית הישראלית, הפילהרמונית של לוס אנג’לס, הפילהרמונית של ניו יורק, תזמורת פריז והסימפונית של סן פרנסיסקו. כמו כן היה אמן הבית של תזמורות מונטראול, שטוטגרט וסינגפור. הוא גם מרבה להופיע ברסיטלים עם הפסנתרן הקבוע שלו אקירה אגוצ’י בצפון אמריקה, באירופה ובאסיה. במסגרת הפרויקט שיזם “קונצ’רטי לכינור משנות השלושים”, הוא מבצע מיצירותיהם של ברבר, ברטוק, ברג, קורנגולד, פרוקופייב ורבים אחרים. הקלטותיו הרבות זיכוהו בפרסים יוקרתיים, בהם פרסי גראמי רבים, גראן פרי דו דיסק, דיאפזון הזהב ופרס גרמופון. גיל שחם נולד באילינוי שבארה”ב והגיע לישראל בהיותו בן שנתיים. הוא 1971־ ב החל את לימודי הנגינה בגיל שבע אצל שמואל ברנשטיין וזכה מדי שנה במלגות מטעם קרן הופיע 1981־ התרבות אמריקה־ישראל. ב לראשונה עם התזמורת הסימפונית ירושלים זכה בפרס 1982־ והפילהרמונית הישראלית וב הראשון בתחרות קלרמונט בישראל. באותה השנה זכה במלגה ללימודים בג’וליארד וכמו קיבל 1990־ כן למד באוניברסיטת קולומביה. ב 2008־ מענק קריירה מטעם קרן אייברי פישר וב זכה בפרס אייברי פישר היוקרתי. הוא מנגן וקרוי על שמה 1699־ בסטרדיווריוס שנבנה ב של הרוזנת פוליניאק.

חברה לתועלת הציבור ipo.co.il * 3766 13 ת ו כ נ י ו ת 3 4 י מ י ם א ו למ ו ת היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, תל אביב

24.7 25.7 26.7 27.7 רביעי חמישי שישי שבת ™ הארי פוטר והאסיר מאזקבאן בואו לחוות את הקרנת הסרט על גבי מסך ענק בעוד התזמורת מנגנת את פס-הקול הבלתי נשכח של ג'ון ויליאמס. מנצחטימותי הנטי, אולם לואי | 19:00 ™ הארי פוטר והאסיר מאזקבאן בואו לחוות את הקרנת הסרט על גבי מסך ענק בעוד התזמורת מנגנת את פס-הקול הבלתי נשכח של ג'ון ויליאמס. מנצחטימותי הנטי, אולם לואי | 19:00 ו 11:00 מארק אליהו והפילהרמונית במופע מיוחד , מעבד יבגי לויטס | , מנצחגיא פדר לראשונה, מארק אליהו עם תזמורת סימפונית מלאה, יחד עם להקתו המורכבת ממאסטרים בינלאומיים. סאונד חדשני ומסקרן המשלב מזרח ומערב, ישן וחדש, עומקים של רגש ומסיבה שבטית. אולם לואי | 14:00 איגודסמן וג'ו: ממוצרט באהבה מוזיקה קלאסית בביצוע לא קלאסי מופע מוזיקלי-קומי בכיכובם של הכנר אלכסיי איגודסמן והפסנתרן יונק-קי ג'ו מנגני התזמורת. 20 ובהשתתפות יצירות קלאסיות ידועות עם הומור וסגנון ייחודי שניתן להגדיר כמפגש בין מוזיקה קלאסית לחבורת מונטי-פייטון. אולם לואי | 21:00 בואו איתי: מסע מוזיקלי עם אמן כלי ההקשה גלעד דוברצקי מסע אישי-מוזיקלי בעקבות התחנות בסיפור חייו של האמן: טיול רגלי ביער ברזילאי, מדורה לילית במדבר מזרח תיכוני, כינוס שבטי במערב אפריקה ועוד נקודות ורגעים מסביב לגלובוס. מועדון סלע | 21:00 מרתון ברהמס מבחר מיצירותיו של ברהמס, בארבעה קונצרטים קאמריים רצופים לפסנתר ולכלי קשת 1 ' שלישייה מס שלישייה לקלרינט, לצ'לו ולפסנתר אולם צוקר | 12:00 לפסנתר ולכלי קשת 2 ' שלישייה מס שלישייה ב־מי במול מז'ור לקרן, לכינור ולפסנתר אולם צוקר | 13:30 לפסנתר ולכלי קשת 3 ' שלישייה מס לכלי קשת 1 ' שישייה מס אולם צוקר | 15:00 שירים למצו-סופרן, ויולה ופסנתר 2 חמישייה לפסנתר ולכלי קשת אולם צוקר | 16:30 אזלו הכרטיסים אזלו הכרטיסים זה גם קלאסי עם אלדד ציטרין באוזניות 360 מופע ציטרין, כותב, מלחין, מעבד, מפיק, בערב בו מולטי-אינסטרומנטליסט, יבוצעו שיריו האהובים והמוכרים, לצד שירים מטרילוגיית אלבומים חדשים - בהשמעת בכורה ובליווי רביעיית כלי מיתר של התזמורת. מועדון סלע | 20:00 Motown Party מופע מחווה לחברת התקליטים המיתולוגית, עם ביצועים ללהיטים סטיבי וונדר, דיאנה רוס הגדולים של והסופרימס, חמישיית הג'קסונים, ועוד.מרווין גיי קרולינה, רד בנד, כפיר בן ליש, עם - אסנת הראל, אלישבע, נאווה ופזיה (העבריים הישראלים מדימונה), מנגני 16- תזמורת הג'אז הישראלית ו התזמורת. אולם לואי | 21:00 הפילהרמונית לילדים בשבת המסע אל הקוסםבבוקר - דורותי האהובה מגיעה אל הפילהרמונית לספר את סיפורה בקונצרט מיוחד שכולו קסם, עם חמישיית כלי מתכת של התזמורת והשחקנים בן פרי ואילי עלמני. אולם צוקר | 12:45- ו 11:00 ברזיל - תופים ומיתרים ז'וקה פרפיניאן ומרסלו נמי עם רביעיית מיתרים ואורחים שני מוזיקאים וירטואוזים ואקלקטיים ששורשיהם נטועים בברזיל ובישראל, נפגשים לערב חדש ומיוחד של קלאסיקות ברזילאיות ועיבודים חדשים, מיצירות ג׳ובים, קאיימי, באדן פאוול, אדו לובו ועוד. עם חמישה מנגני התזמורת. אולם צוקר | 20:00 רק הדרנים מסע מוזיקלי חוצה ז׳אנרים וטעון נגנים וירטואוזים - 3 באנרגיות, של יונתן הדס, עופר פנחס ואיליה מגלניק, המשוטטים בין ואלסים למוזיקה ברזילאית, בין טנגו לשירים מקוריים. מועדון סלע | 21:00

כינור ראשון דומיטרו פוצ׳יטרי נגן ראשי• כיסא בלנש ויעקב זילברשץ איליה קונובלוב נגן ראשי• סעידה בר לב מישנה לנגן ראשי דניאל אייזנשטד גנדי גורביץ אדלינה גרודסקי ילנה טישין כיסא קלייר ואלברט שוסלר ז"ל פולינה יהודין סולומון כיסא סר הארי וליידי יהודית לב יומדין נעם יפה מלגת קולטון שרון כהן כיסא רבקה סקר ועוזי צוקר אלאונורה לוצקי בעילום שם שי נקש דרורית פלק ניצן קאנטי כיסא רנה ובוב דרייק גלעד ריבקין כיסא נכדיה של סנדי קולינס כינור שני ארי וילאמסון* יבגניה פיקובסקי* אמנון פלק** יוקי אישיזקה אלינה בויארקינה מלגת קולטון שמואל גלזר אלכסנדר דוברינסקי אנה דולוב כיסא יאנה פרידמן הדר כהן כיסא רחל וליאון קופלר טומוקו מלכין אסף מעוז כיסא פרנסואז ודויד וינטון סיון מעיני כיסא מייקל ופלישה קריסטל מריאנה פובולוצקי כיסא אווה ועזרא מרקוס ♦ מריה רוזנבלט כיסא ג'פרי וסוזן זמט אביטל שטיינר טונה אולגה שטרן ויולה מרים הרטמן* כיסא רות וראובן שריפט דמיטרי רטוש* כיסא משפחת מרילין וזיגי ז״ל צירינג אמיר ון דר האל** יבגניה אורן בעילום שם אריק בוכברגר מלגת קולטון לטם ביידר בן אהרן ישעיהו גינזבורג יונתן גרטנר כיסא מארק ולידיה לאואר סופיה לבד קלרה נוסוביצקי מתן נוסימוביץ׳ כיסא ג'ון פורטר ולדיסלב קרסנוב גילי רדיין־שדה כיסא רנה גלימיר הורטיג צ׳לו הרן מלצר* כיסא קרן אננברג ליה חן פרלוב* כיסא משפחת בולג דמיטרי גולדרמן כיסא רות זיגלר ז"ל תמר דויטש מלגת קולטון אייל היימן לינור כץ כיסא סמדר ודוד כהן קיריל מיכנובסקי כיסא משפחת גרהם אנריקא מלץ כיסא מירתה ופרד שאול גל ניסקה כיסא רינה מאייר פליקס נמירובסקי כיסא קרן לזרוס יעקב קשין כיסא אודרי ומייקל דנגור באס ברנדן קיין* ניר קומפורטי** בראד אניס הסינקופטורים של ויינטראוב אורי ארבל כיסא יוסי חכמי מיקה בן אהרון עמרי וינברגר כיסא פרלה וקרלוס חיניץ נועם מסריק כיסא אריאל ושלמה מרקל דוד סגל נמרוד קלינג נבל יוליה רובינסקי* כיסא טד והדי אורדן ז"ל חליל גי אשד* כיסא רושל ודייויד א' הירש תומר עמרני* בועז מאירוביץ׳ כיסא אדם, תמרה, ושרונה קרני כהן ליאור איתן כיסא מיכאל ואנג'לה סורקין פיקולו ליאור איתן מנהל מוזיקלי להב שני הפילהרמונית ה י ש ר א ל י ת 2023-24 תשפ"ד | חברי התזמורת

אבוב ליאור מישל וירוט* דודו כרמל* כיסא משפחת מרילין וזיגי ז״ל צירינג דמיטרי מלכין כיסא אנג'לה וריצ'רד קמבר תמר נרקיס-מלצר כיסא מריו א' אדלר קרן אנגלית דמיטרי מלכין קלרינט רון זלקה* כיסא ד"ר הנס לויטוס יבגני יהודין* רשלי דייוויס כיסא שרלוט ומוריס לוסון יונתן הדס כיסא דניס אספנדי קלרינט פיקולו רון זלקה יבגני יהודין קלרינט באס יונתן הדס בסון דניאל מזעקי* עוזי שלו** כיסא ביילי ויוחנן גלעד גד לדרמן כיסא איאן פישר יעל פליק משרת המנהל המוזיקלי - בנדיבות קרן רוזלינד וארתור גילברט זובין מהטהמנהל מוזיקלי אמריטוס: אהרון פוגל (יו"ר), אפרים אברמזון, ענת לוין, רבקה סקר, מיכאל צלרמאירדירקטוריון התזמורת: יאיר משיח המזכיר הכללי: | יובל שפירא (יו"ר), יונתן גרטנר, בועז מאירוביץ'הנהלת התזמורת: עליזה מיויסמנהלת הפעילות האמנותית: שלמה הנדל (יו"ר), יצחק גנוט, רונית בכר, ליאורה מינקה, טל בן רעי (משקיף), הדר כהן (משקיף)ועדת ביקורת: כיסא-קנדה של הנגן הראשי • נגן ראשון * מישנה לנגן ראשון ** בחופשה או שבתון ♦ נגן-אורח ■ מועצת הנגנים: חגי שלום (יו"ר), יונתן גרטנר, ארי וילאמסון, שרון כהן, בועז מאירוביץ', דן מושייב, נועם מסריק, גילי רדיין־שדה, יובל שפירא מנהלת | מנהלת שיווק: יעל ירדני־סלע | מנהל כספים: אלכס זיו | יו"ר האספה: ניר ארז | מפקח: הדר כהן | מנהלת חבר הנגנים: מיכל באך מנהלי צוות: | נירה אוריין מנהלת מחלקת מנויים: | מנהלת תוכנית "מפתח": אירית רוב | גזברית: רחלי טימור | חשבונות ראשית: ענת אלדר עוזרת למנהלת | שיווק והפקה: ליז פישר | עוזרת למזכ"ל: איריס אברמוביץ | מנהל מערכות מידע: שלומי טימור | בגרט חן, צבי נתנאל עוזרות למנהלת חבר הנגנים: יעל גלזר, קטיה | שיווק וסושיאל מדיה: אהד דן | נציבת פניות הציבור: רחל לוי | הפעילות האמנותית: ניצן ורדי | עודד שני-דור עורך התוכנייה: | עוזרת גזברית: אורלי גולן | חשבת שכר: ליאת אוחיון | מנהלת מחלקת שכר: אורלי זביב | דשקוב טוטב יחסי ציבור: שלום תל אביב | היסעים ורכש: איתי לוי | מנהלת הארכיון: אביבית הוכשטטר | מישנה לעורך התוכנייה: נוגה שלוש OPEN : עיצוב גרפי | ) (גדי 077-3330775 ' הפקת התוכנייה: רותם פרסום והפקות בע"מ, טל קונטרה־בסון גד לדרמן קרן דלית סגל** כיסא עירית רפפורט וגלן פרי מיכאל סלטקין** מיכל מוסק כיסא טובה וסמי סגול יואל עבאדי כיסא גלוריה גולדשטיין לוקה פראיולו חגי שלום כיסא ג'ניס אטקינס חצוצרה יגאל מלצר* כיסא ביאנקה וסטיוארט רודן זאכרי זילברשלג** כיסא תמי ויהודה רווה ערן ראמי כיסא חנה ורנדי פולנסקי ז"ל יובל שפירא כיסא מישל נאסר טרומבון ניר ארז* טל בן רעי** כיסא אדוארד לי נתנאל ביקוב מיכה דייוויס טרומבון־באס מיכה דייוויס טוּבּה איתי אגמון* טימפני דן מושייב* כיסא מרשה ואלן לי זיו שטיין** כיסא מאריי ס' ז"ל ונטלי כץ כלי הקשה אלכסנדר נמירובסקי כיסא לינדה ומייקל ג'סלסון איל רפיח זיו שטיין פסנתר אירית רוב ספרנית ראשית: טל רוקמן מישנה לספרנית ראשית: אכד יזרעאל בתיה פרנקלך מנהל תפעול ובמה: עמית כהן עוזר טכני: דניס רובין נועם פולונסקי

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5