Digital Program Villaume Miura Tchaikovsky

2023-2024 להב שנימנהל מוזיקלי: זובין מהטהמנהל מוזיקלי אמריטוס: 8 7 ־ העונה ה 2024 * גאלה * אפריל 6 * גאלה * חיפה: 7 תל אביב:

פאלאס תל-אביב, בית הדיור המוגן האיכותי בישראל, מזמין אתכם ליהנות מהחיים הטובים לאורך כל השנה. הצטרפו לקהילה האקסקלוסיבית של דיירנו, ותיהנו מחיי תרבות, הופעות והצגות, ארוחות שף בכל יום, חיי חברה עשירים ופעילים, רפואה פרטית, דקות מכאן... 5 והכל במרחק בואו ליהנות מאיכות חיים בסטנדרט הגבוה בישראל, ובמיקום הטוב ביותר בתל אביב. פאלאס תל-אביב קונצרט של איכות חיים פאלאס. הבחירה של החיים הטובים. * 3666 : נשמח להכיר אתכם! לתיאום פגישה פריסה ארצית: רעננה מודיעין להבים תל-אביב ראשון לציון

הפילהרמונית הישראלית בידי ברוניסלב הוברמן 1936 , נוסדה בתרצ"ז להב שנימנהל מוזיקלי: זובין מהטהמנהל מוזיקלי אמריטוס: היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן אולם הקוצרטים ע"ש לואי תל-אביב, ירושלים וחיפה: 1 מחלקת המנויים, רח' הוברמן *3766 / 03-6211777 :' טל 1533-5253695 : פקס 6123401 , ת״א 23500 ' ת' דכתובת למכתבים: www.ipo.co.il אתר האינטרנט של התזמורת: 055-7000232 מסרונים: | info@ipo.co.il דוא"ל: הפילהרמונית הישראלית נתמכת בידי משרד התרבות והספורט, מינהל התרבות, המחלקה למוזיקה, קרן הפילהרמונית הישראלית, קרן התרבות קנדה-ישראל, ידידי התזמורת בבריטניה, באוסטרליה, בארגנטינה, בברזיל ובצרפת, וכן היא נתמכת ומיוצגת בארה"ב בידי אגודת ידידי התזמורת בארה"ב הפסנתרים מבית סטיינוויי שבהם מנגנים הסולנים הם תרומתם של מר יוסף בוכמן, פרנקפורט ושל גב' קרול שוסלר, ניו יורק עמנואל ויום מנצח פומיאקי מיורה כנר 7 ' קונצרט למנויים מס תל אביב, היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, אולם הקונצרטים ע"ש לואי 20:00 | ט' בניסן תשפ"ד | 17.4.24 | ' יום ד | גאלה קונצרט לתמיד בסיוע משפחת רפפורט, לזכר רות וברוך רפפורט 6 ' קונצרט למנויים מס חיפה, אודיטוריום חיפה 20:00 | י"ג בניסן תשפ"ד | 21.4.24 | ' יום א | גאלה

שייקספיר היה מקור השראה מתמיד ביצירתו של ברליוז ובהתפתחותו כמלחין. בספטמבר ראה ברליוז הצעיר בתיאטרון בפריז, בפעם 1827 הראשונה, מחזה מאת שייקספיר והתאהב עד כדי שיגעון בשחקנית האירית המהוללת הרייט סמית'סון, שגילמה את אופליה ב"המלט". לאחר חיזורים עקשניים וממושכים נאותה להינשא לו והשניים חיו ביחד כעשרים וארבע שנים, חיי נישואים שהגיעו בסיומם למשברים עם השלכות טרגיות, כמו במחזה שייקספירי. הסימפוניה את יצירתו הגאונית והחדשנית הלחין ברליוז באותם ימים סוערים הפנטסטית כאשר הסתחרר כליל מקסמיה של השחקנית, שגילמה בכשרון נדיר את תפקידי הגיבורות של שייקספיר: אופליה, יוליה וקורדליה. הפתיחה הקונצרטית (גרנד אוברטורה) "המלך ליר" קדמה לסימפוניה הדרמטית ) ולאופרה "ביאטריס 1839( " "רומיאו ויוליה ) שנכתבה בעקבות הקומדיה 1863( " ובנדיקט השייקספירית "רוב מהומה על לא מאומה". , לאחר שזכה 1831 ברליוז כתב אותה בשנת בפרס רומא היוקרתי. בעקבות הצלחתה היחסית של הסימפוניה הפנטסטית החלה באיטליה תקופה פורייה של הלחנה, שבה כתב ברליוז את "הרולד באיטליה", "רומיאו ויוליה", "בֶּנְוֶונוּטו צֶ'ליני" ו"לֶלְיו - השיבה אל החיים" (מעין המשך לסימפוניה הפנטסטית). את הפתיחה השלים בעת חופשה בת שלושה שבועות על חוף הים בניס שבדרום צרפת, אחרי שקרא את הטרגדיה של שייקספיר בביקור בפירנצה, שבמהלכו נודע לו כי אהובתו קמיל, נערת חלומותיו הראשונה, נטשה אותו ונישאה לאחר. הפתיחה "המלך ליר" היא פרק תזמורתי עצמאי בזכות עצמו. גם ביצירה אינטנסיבית וקצרה זו קורא המלחין תיגר למוסכמות. הפתיחה נכתבה כארבע שנים אחרי מותו של בטהובן וכשלוש שנים אחרי מותו של שוברט, ונגינת הבכורה (השנה 1833 בדצמבר 22־ שלה היתה בפריז ב שבה נולד ברהמס). במרכזה תיאור היחסים האנושיים המסובכים והטרגיים בין המלך הזקן והחשדן לבין קורדליה, בתו הנאמנה ללא סייג. את היצירה פותח נושא זמרתי בנוסח רצ'יטטיב בכלי קשת נמוכים. כמענה נשמעים כלי נשיפה מעץ וכינורות. לחן המבוא חוזר בשינויים בכלי קשת ובכלי ובעקבותיו מנוגנת נעימה נוּגה נשיפה (עם קטע סולו לאבוב). ושוב חוזר הנושא מהמבוא, הפעם בעוצמה דרמטית גוברת ובשילוב עם תופים. אחרי החלק הפותח מתפתחת היצירה בלהט ובמעוף בהשתתפות זוהרת של כלי הנשיפה ממתכת. סיום הפתיחה, בשיא נלהב, מזכיר רעיונות מהפרק האחרון "חלום על שבת מכשפות" בסימפוניה הפנטסטית, ומבשר את יצירותיו הבאות ואת סיגנונו המוזיקלי האופייני, האישי והמגובש של המלחין, המדבר בשפה מוזיקלית שופעת שאר־רוח וכנות. עולמו המוזיקלי של ברליוז התמקד בעיקר בתזמורת הסימפונית הגדולה וגווניה הצליליים. תמיד חשב והביע את עצמו במושגים של תזמור - ססגוני ומעודן לסירוגין. ההעזה והתעלמות מכללים מקובלים היו ביטוי כן לסערת נפשו של ברליוז. הן נבעו מאופיו הנלהב, הרגיש, החריף, החושני וחסר הפשרות. המוזיקה שלו, כאישיותו, נעה מעדינות ורכות חולמניוֹת להתפרצות גועשת ומרוממת. מלהט סוחף ליאוש עמוק. הפתיחה "המלך ליר" מהווה עדות מוקדמת לתכונות אלה. ישראל דליות דקות 15־ כ 4 ' הפתיחה "המלך ליר", אופ )1869-1803( הקטור ברליוז

חוויות בדרכים: מוסיקה, אמנות וטיולים בניהולה של רוני צפריר ronizafrir@barak.net.il | 052-8635310 לפרטים, רוני צפריר www.caminos.co.il עקב הצורך ברכישת כרטיסים לפסטיבלים, למעוניינים אנו ממליצים לפנות בהקדם. שולמית גורצקי–פדרמן ורוני צפריר :בהדרכת 24-29.5.2024 פריז שכרון חושים בעיר האורות פריז, אמנות ומוסיקה אמנות במיטבה במוזיאוני פריס, ג'ון אליוט גרדינר , ג'ורדי סאבל, האופרה דון קישוט והבלט ג'יזל. ד"ר אסנת גולדפרב-ארזואןבהדרכת 5-11.7.2024 איטליה אופרות בפסטיבל הקיץ של ורונה, אופרה ובלט בתיאטרון לה סקאלה במילאנו ביצועים מרהיבים של האופרות הספר מסביליה ואאידה בוורונה, האופרה "טורנדוט" והבלט "סיפורה של מנון״ במילאנו. אמנות וטיולים. רוני צפרירהדרכה והדרכת המוסיקה: 4-11.4.2024 באד צורצך שוויץ – בשוויץ Bad Zurzach מוסיקה, אמנות, טיולים ונופש באתר הספא באד צורצך מופע הבכורה של האופרה כרמן, הבלט הצ'לנית, קונצרטים בציריך ובבאזל , אמנות וטיולים. יוליק גורביץ וד"ר אסנת גולדפרב ארזואן בהדרכת: 7-13.5.2024 אמסטרדם שבעה ימים של אמנות, מוסיקה ופריחת הצבעונים נחווה את אוצרות האמנות של המאסטרים הגדולים של הולנד, האופרה "איל טריטיקו", הפילהרמונית של הולנד ורסיטל בנגינת הפסנתרנית הנודעת הלן גרימו. רוני ינובסקיבהדרכת 15-21.8.2024 פסטיבל לוצרן ניצוצות מוסיקליים בפסטיבל המוסיקה היוקרתי בלוצרן וטיולים בנופי שוויץ הירוקים קונצרטים עם מיטב המבצעים והתזמורות הגדולות בתכנית מוסיקלית מרתקת: תזמורת פסטיבל לוצרן, ריקרדו שאיי, הפסנתרן מאו פוג'יטה ועוד. מרב ברקבהדרכת 26.7-1.8.2024 מינכן וזלצבורג חגיגה של אופרות בפסטיבלים הגדולים במינכן ובזלצבורג האופרה טוסקה עם הטנור הנודע יונס קאופמן, האופרה העטלף, התזמורת הפילהרמונית של וינה, הפסנתרן איגור לויט. סיורים במינכן ובזלצבורג אמנות וטיולים. ליזה ברעם-בן משהבהדרכת 29.8-5.9.2024 גיאורגיה ביקור בטיבליסי וקונצרטים בפסטיבל המוסיקה הייחודי בציננדלי תכנית עשירה עם מיטב האמנים: הרקויאם של ורדי בביצוע מרשים בנגינת התזמורת הקווקזית הצעירה, ב, ג'יאנדראה נוזדה ועוד.  בין המבצעים ג'ושוע בל, סטיבן איסרליס, מיכאל פלט ד"ר אסנת גולדפרב-ארזואןבהדרכת 20-26.8.2024 פסטיבל זלצבורג חגיגה מוסיקלית בפסטיבל היוקרתי בעירו של מוצרט חגיגה מוסיקלית עם התזמורות והסולנים הגדולים: תזמורת אוסלו, ליזה בתישווילי, תזמורת פיטסבורג, מנפרד הונק, יפים ברונפמן, הפילהרמונית של וינה, גוסטאבו דודמל ועוד. אמנות, סיורים בעיר וטיולים. אלעד שמואלי ורוני צפרירבהדרכת 21.8-28.08.2024 איסלנד איסלנד, נופים נש בים, אמנות ומוסיקה ארץ של קרח, אש ויום התרבות והמוסיקה ברייקיאוויק, טיולים בנופי איסלנד המרשימים, רכסי הרים, נקיקים וחולות בסימפוניה של צבעים, אמנות ויום שכולו מוסיקה ברייקיאוויק. טיול מלא! טיול מובטח! מקומות אחרונים! מקומות אחרונים! חדש ומיוחד!

הרצון לכתוב קונצ'רטו לכינור נעור בצ'ייקובסקי זמן קצר אחרי שסיים את הפרק הבלתי נעים של נישואיו הקצרים. פטרוניתו, נַדֶזְ'דָה פוֹן מֶק, מימנה נסיעת התאוששות לקְלַרֶנְס שבשווייץ. אל צ'ייקובסקי התלווה הכנר הצעיר יוסיף קוֹטֶק והשניים בילו זמן רב בנגינה בצוותא. הם סימפוניה שבו וניגנו את יצירתו של אדואר לַלו , שצ'ייקובסקי העריך בזכות "רעננותה, ספרדית קלילותה ומיקצביה הפיקנטיים", ובהשפעתה החל לחבר קונצ'רטו לכינור, כשקוטק מספק לו נתונים טכניים ועצות הנוגעות לכלי הסולני. ובמהלך 1878 במרץ 17־ המלחין החל במלאכתו ב שבועיים מאושרים סיים אותה. הוא הקדיש את הקונצ'רטו ללאופולד אַוּאֶר, המורה הנודע ביותר לכינור באותה עת, אך הלה סרב לבצעו בטענה שאינו ניתן לנגינה ואינו "כַּנָרִי". את ביצוע בווינה, ניגנו הכנר 1881 בדצמבר 4־ הבכורה, ב הצעיר אדולף ברודסקי והתזמורת הפילהרמונית של וינה בניצוחו של הַנְס ריכטר. צ'ייקובסקי אף שינה את ההקדשה המקורית והסב אותה על שמו של ברודסקי. לכל אורך היצירה בולטים יחסי הכוחות השווים בין הסולן והתזמורת והחומר המוזיקלי עשיר ביסודות ריקודיים ושיריים. הקונצ'רטו נפתח במוטיב פיוטי, המופיע פעם אחת בלבד. אחריו מכינים כלי הקשת בליווי כלי הנשיפה מעץ את כניסתו הראשונה של הסולן. הנושא הראשון אינו מוצג באורח בוטה, אלא בעדינות פיוטית. יחס מעודן זהה מקבל גם הנושא השני, המנוגן ברכּוּת בידי הסולן. רוח השיתוף והאיכות הפיוטית נשמרות לאורך הפרק כולו, שהוא מעין מאמר פיוטי מתמשך ובמהלכו צצים רגעים המחייבים הפגנת שליטה מוחלטת בכלי וברק של הסולן, ומולם הדגשים תזמורתיים. אך גם כשהסולן מתבלט מעל לצליל התזמורת הוא אינו מתחרה בה. הקדנצה הכתובה מהווה מעין פרלוּד לקראת חטיבת החזרה, שאותה מציג חליל סולו. הפרק (סיומת) מרגשת וסוערת. קודהמסתיים ב בפרק השני שולטת הליריות. את האווירה יוצרים כלי הנשיפה מעץ בפתיחת הפרק. הכינור מציג נושא חם ורך המנוגן ברגיסטר הנמוך. בחלקו האמצעי של הפרק מטפס הכינור לצלילים הגבוהים והבהירים יותר, ומקבל חיזוק מן החליל המצטרף אליו. הקלרינט מבשר את סיומו של הפרק, המוליך ישירות לפרק הסיום. הפרק השלישי נפתח בסערה ומזמין את הסולן להשמעת נושא צועני באופיו. אחרי שתי אתנחתות קצרות של רוגע ומתיקות מחזיר הסולן את סחף החושים שבו החל הפרק. מכאן ואילך נע הפרק בין הנעימה המובילה אותו ובין הפגנת הווירטואוזיות והברק של הסולן, כשהוא שואב את עיקר כוחו מהעצמה מתמדת של המהירות ושל הסחף. יתכן שהסחף נטול המעצורים היה הגורם שהרתיע את אואר מלנגן את היצירה, אך כחלוף זמן קצר היה דווקא קונצ'רטו זה ליצירת מפתח על בימות הקונצרטים בעולם כולו. יוסי שיפמן דקות 35־ כ קונצ'רטו ב־רה מז'ור לכינור ולתזמורת, 35 ' אופ )1893-1840( פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי אלגרו מודרטו קנצונטה: אנדנטה אלגרו ויווצ'יסימו

ipo.co.il * 3766 מנצח וסילי פטרנקו מסע מוזיקלי רוחני של תזמורת עצומת מימדים, בעולם של פנטזיות מוזיקליות, סאונדים ומקצבים אוליביה מסיאן סימפוניה טורנגלילה סטיבן אוזבורן ססיל לרטיגו פסנתרן נגנית אונד מרטנו במאי 4 היכל התרבות, תל אביב במאי 6 תיאטרון ירושלים במאי 7 אודיטוריום חיפה חברה לתועלת הציבור

סזאר פרנק נולד בלייז', בבלגיה של ימינו, ועבר . הוא היה 13 עם משפחתו לפריז כשהיה בן פסנתרן ומלחין מבריק, שזכה לתהילה כשהתקבל למשרת נגן העוגב בבזיליקת קלוטילדה הקדושה מונה לפרופסור 1872־ ליד סן ז'רמן דה פרה. ב לעוגב בקונסרבטוריון של פריז, שם החלה להתאסף סביבו קבוצת תלמידים מעריצים, שכונתה "החבורה של פרנק". את הסימפוניה היחידה שלו הוא הלחין בתקופה בה ניטש ויכוח בין שני מחנות בסצנה המוזיקלית של פריז. המחנה האחד, המזוהה עם קאמי סן־סאנס, ביכר את הערכים הקלאסיים שמצא במוזיקה של מוצרט ובטהובן. המחנה האחר, המזוהה עם פרנק ותלמידיו, העדיף גישה מודרנית יותר למוזיקה, כלומר גישתם של וגנר וליסט. לאחר שהסימפוניה השלישית של סן־סאנס זכתה מייד לשבחים רבים (בין היתר 1886־ עם ביצועה ב מפי פרנק עצמו), תלמידיו של פרנק הפצירו בו לכתוב סימפוניה ראויה לשמה שתייצג בכבוד את סגנונם. הסגנון הזה נשען על שני עקרונות עיקריים. ראשית, כתיבה בשפה הרמונית מתקדמת, רווית כרומטיקה ומודולציות רחוקות. במילים אחרות: המנגינות השונות ופיתוחן אינם מושתתים על צלילי הסולם בלבד, אלא מעורבים בהם גם צלילים נוספים רבים, זרים לסולם. במוזיקה זו עדיין ישנה תחושת סולמיות ברורה (בשונה מהמוזיקה שעתידה להיכתב בעשורים שיבואו), אך היצירה נעה ונדה בין סולמות שונים, לעתים רחוקים מאוד זה מזה, אשר בסגנונות מוקדמים יותר לא סביר למצוא זה לצד זה. העיקרון השני עליו סגנון זה נשען הוא עיקרון הטרנספורמציה התמטית. מדובר בהליך הלחנתי בו מוטיב או נושא מופיעים בהקשרים חדשים, לעתים תוך שינויים קיצוניים באופי, במקצב, בדינמיקה, בהרמוניה, או בכל מרכיב מוזיקלי אחר. הראשון בשלושת הפרקים בסימפוניה הוא פרק אלגרו עם מבוא איטי. המבוא נפתח במוטיב שנמצא כבר ביצירות מאת באך, בטהובן, וגנר וליסט, אולם אף אחד מהם לא פיתח אותו כמו פרנק. זהו מוטיב בן שלושה צלילים, אשר בהופעתו הראשונה בסימפוניה מנוגן בכלי הקשת הנמוכים ונשמע כעין שאלה. בהדרגה מצטרפים שאר כלי התזמורת עד לקבלת מרקם צלילי עשיר, ותחושת המתח הולכת וגוברת. כעבור כשלוש דקות מתחיל החלק המהיר. כל חטיבת כלי הקשת מנגנת נושא המבוסס על המוטיב בן שלושת הצלילים שפתח את הפרק, אבל הפעם הוא מופיע בלבוש חדש, אגרסיבי. כעבור זמן קצר פרנק חוזר לטמפו האיטי של המבוא. המוזיקה כמו מחפשת את עצמה, חוזרת לטמפו המהיר ומציגה נושא שירתי חדש שגם הוא הולך ומתפתל סביב עצמו. סימני שאלה מרחפים לכל אורך קטע זה עד שמופיע נושא חדש, שלישי, בהיר וגדול. התזמורת נשמעת כמו עוגב עצום מימדים, ונשמע שסוף סוף הגענו למקום אותו חיפשנו. רעיונות אלה הולכים ומתפתחים לאורך הפרק כולו, המלא דרמה ותהפוכות. הפרק השני הוא מעין שילוב בין שני הפרקים האמצעיים בסימפוניה הרומנטית הסטנדרטית . הוא נפתח בסידרת סקרצו- פרק איטי ופרק אקורדים המנוגנים בפריטות נבל וכלי קשת, דקות 37־ כ סימפוניה ב־רה מינור )1890-1822( סזאר פרנק לנטו - אלגרו נון טרופו אלגרטו אלגרו נון טרופו

שלאחריה מופיע נושא שירתי מקסים בנגינת הקרן האנגלית. נושא זה מבוסס על המוטיב שפתח את הסימפוניה, אך אופיו שונה לחלוטין מהופעותיו בפרק הראשון. קלרינט, קרן יער ולאחר מכן גם חליל ממשיכים את הקו המלודי היפה, עד שהכינורות מנגנים קו מתוק המבוסס על הנושא הגדול מהפרק הראשון באופי שונה לחלוטין מהאופי בו הוא הופיע בפעם הראשונה. לקראת אמצע הפרק מתרחש שינוי אווירה (הרעדה). זהו טרמולוכאשר הכינורות מנגנים ב הוא מעט קליל יותר מהחטיבה סקרצו:חלק ה הפותחת את הפרק ותנועתו זורמת. הוא מושתת על נושאים ומוטיבים שהופיעו בתחילת הפרק, כך שלמרות שינוי האווירה נשמרת תחושה חזקה של לכידות פנימית. הפרק השלישי הוא המהיר והאנרגטי מבין השלושה. הנושא הראשי בו, המופיע תחילה בצ'לי ובבסונים, מבוסס באופן חופשי על המוטיב הפותח את הסימפוניה. תוך זמן קצר מופיע נושא שני, מעין כורל בכלי המתכת, הד נוסף לנגינת העוגב בה פרנק היה ידוע. פרט לשני אלה מופיעים כל המוטיבים והנושאים העיקריים משני הפרקים הקודמים בשלל טרנספורמציות תמטיות עד לסיום הגרנדיוזי של היצירה. פרנק היה אדם דתי מאוד. רבים בתקופתו, וגם בשנים שחלפו מאז, ראו בסימפוניה נרטיב תאולוגי של מאבק לקראת גאולה, או באופן מופשט יותר - מסע מחושך לאור. את הנושא הגדול של הפרק הראשון, החוזר בשלל טרנספורמציות תמטיות בשני הפרקים העוקבים, הם תיארו כ"נושא האמונה". כשאני מקשיב לסימפוניה אני שומע תחושה מוזיקלית של אושר. לא הנאה שטחית, רגעית, שמגיעה מתחושה נעימה שהולכת כלעומת שבאה, אלא אושר אמיתי. אושר יציב שמגיע אחרי מאבק עיקש, אחרי זמנים לא קלים שמהם יוצא האדם שלם יותר וטוב יותר. עודד שני-דור

לזכרם של רות וברוך רפפורט , כשתם טקס ההלוויה של ברוך רפפורט, השתרר שקט בין מאות משתתפי ההלוויה ומבעד לרמקול 2010־ ב נשמע פעם נוספת קולו של ברוך כשהוא שר בקולו הערב את השיר האהוב עליו - שירו של פרנק סינטרה . בהטעמה המיוחדת לו הדגיש את המילים "עשיתי זאת בדרכי שלי", וסיים את השיר בצחקוק קל. MY WAY רעד עבר בקהל. את המסר הזה העביר הוא בשירה, כי ברוך רפפורט, ביחד עם רעייתו רות ז"ל, ידע לחבר את ההצלחה העסקית המסחררת עם אהבה לתרבות ולאמנות ועם מחויבות חברתית של נתינה לקידום תרבות ומדע, בריאות וחינוך. זאת, שנים רבות לפני שהמגזר העסקי אימץ לחיקו מטרות אלה. ) נולד בחיפה, שבה הכיר גם את רעייתו, רות, שרת בצבא הבריטי והיה ממקימי 2010-1922( ברוך רפפורט המשטרה הצבאית, סיים לימודי משפטים, שרת כסניגור בבית הדין הצבאי לעירעורים. הוא החל את עסקיו במתן שרותי עזר לחברות ספנות. הוא זיהה לפני אחרים את עליית מחירי האנרגיה וכך בנה צי של כשבעים וארבע ספינות ומכולות. כאשר איתר קושי במימון ההתרחבות של עסקי הספנות, נכנס ברוך גם לעסקי ומימן 1784 הבנקאות. תוך מספר שנים הפך למשקיע הפרטי הגדול ביותר בבנק אוף ניו יורק (שנוסד בשנת את מלחמת העצמאות של ארה"ב ונמנה על הבנקים החשובים בעולם). לאחר מספר שנים הצטרף בנק . במקביל נכנס INTER MARITIME BANK OF NY אוף ניו יורק לברוך רפפורט כשותף בבנק שהקים ברוך בג'נבה, ברוך גם לעסקי נפט ברחבי העולם. כך עסק בחיפושי נפט בסיביר ובגאורגיה, בהקמת בתי זיקוק במערב אירופה ובאיים הקריביים ובשיט מכולות נפט, הנעות על פני כל הימים. בחיפושו אחר אתגרים, הגיע ברוך רפפורט למדינות שכף רגלו של ישראלי לא דרכה בהן. את קשריו הטובים הוא העמיד לרשות מדינת ישראל ולרשות ענייני העם היהודי. מעת לעת יזם רעיונות "מחוץ לקופסה". לא כולם זכו למימוש וחלקם לא זכו לפרסום. בצד פעילות זו הוא ורעייתו הפליאו בתרומתם למדע ולתרבות. הטכניון, בי"ח רמב"ם, אוניברסיטת בר אילן, מוזיאון תל אביב לאמנות, הפילהרמונית הישראלית, ויצ"ו, עיריות חיפה, תל אביב ואור עקיבא הם רשימה חלקית בלבד של מוסדות וגופים שנהנו במשך שנים מתמיכתם של ברוך ורות רפפורט הן במשאבים והן ביוזמות חדשות. כך יזמו והקימו את מכון רפפורט למחקר רפואי ועמדו לצידם של פרופ' אברהם הרשקו את פרס נובל לכימיה. הם הקימו את ביה"ס לרפואה ע"ש רפפורט 2004 ואהרן צ'חנובר, כשקיבלו בשנת בטכניון, את מרכז רפפורט לתרבות ולאמנות בחיפה, את ביה"ח החולים לילדים על שם רות רפפורט במרכז הרפואי רמב״ם, את מרכז רפפורט לחקר ההתבוללות באוניברסיטת בר אילן, מעונות יום, גני ילדים ותוכניות רווחה במסגרת ויצ"ו, את הגלריה לפיסול ע"ש רות וברוך רפפורט במוזיאון תל אביב לאמנות, המשיכו את עשייתם גם במסגרת הרחבת המוזיאון, את פרס רפפורט שמוענק כיום בשלוש קטגוריות – לאמנות, למחקר רפואי ולנשים פורצות דרך, המרכז לחקר הסרטן אשר עומד לקום בשיתוף עם הטכניון, ועוד כהנה וכהנה מפעלי תרבות ומדע בארץ ובחו"ל. ברוך ורות רפפורט אהבו לשמוע מוזיקה קלאסית ולא החמיצו הזדמנות לשמוע קונצרט טוב בביצוע התזמורת הפילהרמונית הישראלית האהובה עליהם. הם תמכו בתזמורת הפילהרמונית וסייעו לה בפעולותיה השונות. , ממשיכות 2018 את המורשת המופלאה שהניחו ברוך ורות רפפורט ז"ל, אשר הלכה לעולמה בפברואר , ונוגה, נכדיהם וניניהם. 2022 ארבע בנותיהם - עירית, ורד, שושנה, שהלכה לעולמה ביולי יהי זכרם ברוך!

הקונצרט הבא 8 ' קונצרט למנויים מס תל אביב, היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, אולם הקונצרטים ע"ש לואי 21:00 | כ"ו בניסן תשפ"ד | 4.5.2024 | מוצ"ש | גאלה 7 ' קונצרט למנויים מס חיפה, אודיטוריום חיפה 20:00 | כ"ט בניסן תשפ"ד | 7.5.2024 | ' יום ג | גאלה וסילי פטרנקו מנצח סטיבן אוזבורן פסנתרן ססיל לרטיגו נגנית אונד מרטנו מסיאן: סימפוניה טורנגלילה הסידרה הקאמרית 17:00 | ימי שבת אולם צוקר, היכל התרבות ע״ש צ׳רלס ברונפמן, תל אביב . בקונצרט ינגנו 2024 באפריל 20־ בסידרה הקאמרית יתקיים ב 6 ' קונצרט מס חברי התזמורת החצוצרנים יגאל מלצר, זאכרי זילברשלג ויובל שפירא, נגן הקרן חגי שלום, נגני הטרומבון ניר ארז וטל בן רעי ונגן הטובה איתי אגמון. הם יבצעו יצירות מאת גבריאלי, מונטוורדי, ברוקנר, מהלר, גובאידולינה, יוסף טל ועוד. סידרת פוקוס אולם צוקר, היכל התרבות ע״ש צ׳רלס ברונפמן, תל אביב 24־ בסידרת פוקוס - "המורה והתלמיד" - יתקיים ביום ב' ה 4 ' קונצרט מס . בקונצרט תנגן רביעיית הרקולס המורכבת מחברי התזמורת 2024 ביוני הכנרים איליה קונובלוב ודניאל אייזנדשטד, הוויולן ולדיסלב קרסנוב והצ'לנית ("העפרוני") 5 ' מס 64 ' ליה חן פרלוב. הם יבצעו את הרביעייה לכלי קשת, אופ ("רזומובסקי") 1 ' מס 59 ' לכלי קשת, אופ 7 ' מאת היידן, ואת הרביעייה מס מאת בטהובן. ניתן לפנות למחלקת המנויים של התזמורתלפרטים נוספים *3766 טלפון

עמנואל ויום מנצח המנצח יליד צרפת עמנואל וִיוֹם הוביל ביצועים שובי לב עם כמה מחברות האופרה והתזמורות הסימפוניות המובילות ברחבי העולם. הוא המנהל המוזיקלי והמנצח הראשי של תזמורת פילהרמוניה פראג, מִשרה בה הוא מחזיק . נוסף על כך, זוהי עונתו 2015 מאז שנת השביעית כמנהל מוזיקלי של בית האופרה בדאלאס. עמנואל ויום שימש כמנהל אמנותי ומנצח ראשי של התזמורת הפילהרמונית ), מנצח ראשי של 2016-2009( הסלובקית )2016-2009( התזמורת הסלובנית הלאומית ומנהל מוזיקלי של פסטיבל המוזיקה של סופלטו ). עמנואל ויום משתף פעולה לעתים 2010-2001( קרובות עם בתי האופרה החשובים בעולם: המטרופוליטן, האופרה הלירית של שיקגו, האופרה הלאומית של וושינגטון, האופרה של סן פרנסיסקו, האופרה של לוס אנג'לס, תיאטרון האופרה של סנט לואיס, האופרה של סנטה פה, האופרה המלכותית קובנט גארדן, ליסאו ברצלונה, האופרה של מונטריאול, תיאטרו קולון, האופרה הלאומית של פריז, תיאטרון הקפיטול של טולוז, האופרה הממלכתית של בוואריה, דויטשה אופר ברלין, האופרה הממלכתית של המבורג, האופרה של קלן, תיאטרו לה פניצ'ה, תיאטרו רג'יו די טורינו ותיאטרו ריאל מדריד. עמנואל ויום נהנה גם מקריירה מוערכת כמנצח סימפוני: הוא ניצח על תזמורת מוערכות רבות, בהם התזמורת הסימפונית של שיקגו, התזמורת הפילהרמונית של לוס אנג'לס, הסימפונית של סן פרנסיסקו, התזמורת הסימפונית של בוסטון, התזמורת הסימפונית של מונטריאול, התזמורת הפילהרמונית המלכותית, תזמורת פריז, התזמורת הסימפונית הדנית הלאומית, תזמורת הרדיו של מינכן, התזמורת הסימפונית NHK של סידני, התזמורת של מלבורן ותזמורת בטוקיו. זוהי הופעתו הראשונה עם הפילהרמונית הישראלית.

פומיאקי מיורה כנר פומיאקי מיורה נולד בטוקיו, שם החל את לימודי המוזיקה שלו בקונסרבטוריון תחת הדרכתו של צוגיו טוקונגה. בהמשך עבר לווינה והמשיך את לימודיו עם פאבל ורניקוב ויוליאן רחלין, ובגיל 2009 החל ללמוד עם פנחס צוקרמן. בשנת 16 היה הזוכה הצעיר ביותר אי פעם בפרס הראשון בתחרות הכינור הבינלאומית על שם יוזף יואכים בהנובר. מיורה הופיע עם תזמורות רבות, בהן הפילהרמונית של לוס אנג'לס, תזמורת הרדיו הפילהרמונית של הנובר, התזמורת הפילהרמונית המלכותית של לונדון, תזמורת תיאטרון מרינסקי, התזמורת הסימפונית של בזל, הפילהרמונית המלכותית של ליברפול, הקאמרית של וינה, הפילהרמונית של פראג, תזמורת צ'ייקובסקי, תזמורת מרכז האמנויות הלאומי באוטווה, התזמורת הקאמרית של לוזאן, הפילהרמונית של ורשה, התזמורת הסימפונית של תאגיד השידור BBC־ של יפן, הפילהרמונית של יפן, תזמורת ה הסקוטית המלכותית והונג קונג סינפונייטה. הוא ניגן תחת שרביטם של מנצחים ידועי שם בהם ולרי גרגייב, גוסטבו דודמל, פנחס צוקרמן, קז'ישטוף פנדרצקי, ולדימיר פדוסייב, אנדרס אורוסקו־אסטרדה, קזושי אונו, האנו לינטו, וסילי פטרנקו ויאקוב הרושה. מיורה מוזמן בקביעות לנגן בפסטיבלי מוזיקה בינלאומיים - פסטיבל מיאזאקי, רוויניה, יוליאן רחלין וחברים, שלזוויג־ הולשטיין, ופסטיבל מנוחין בגשטאד. הוא הופיע באולמות נודעים כגון אודיטוריום הלובר ותיאטרון שאנז אליזה בפריז, אלבפילהרמוני בהמבורג ואולם ויגמור בלונדון. פומיאקי מיורה משתף פעולה עם יורי בשמט, איתמר גולן, סאנווק קים, מישה מאייסקי, יוליאן רחלין, נובויוקי צ'וג'י, ג'ונתן רוזמן, ורווארה, פנחס צוקרמן ואחרים. הוא מכהן כמנהל האמנותי 2018 החל משנת של סאנטורי הול בטוקיו. הקלטותיו כוללות את הסונטות לכינור מאת פרוקופייב עם הפסנתרן איתמר גולן תחת חברת התקליטים סוני יפן, ואת הקונצ'רטי לכינור מאת מנדלסון וצ'ייקובסקי עם התזמורת הסימפונית הגרמנית בניצוחו של האנו לינטו, תחת הלייבל אווקס־קלאסיקס. מיורה מנגן על כינור גוארנרי דל ג'זו המכונה "קסטון" שהושאל לו בנדיבות על ידי תאגיד 1732 משנת קריסטקו והמנכ"ל שלו, מר היקארו שימורה. זוהי הופעתו הראשונה עם הפילהרמונית הישראלית.

כינור ראשון דומיטרו פוצ׳יטרי נגן ראשי• כיסא בלנש ויעקב זילברשץ איליה קונובלוב נגן ראשי• סעידה בר לב מישנה לנגן ראשי דניאל אייזנשטד גנדי גורביץ אדלינה גרודסקי ילנה טישין כיסא קלייר ואלברט שוסלר ז"ל פולינה יהודין סולומון כיסא סר הארי וליידי יהודית לב יומדין נעם יפה מלגת קולטון שרון כהן כיסא רבקה סקר ועוזי צוקר אלאונורה לוצקי בעילום שם שי נקש דרורית פלק ניצן קאנטי כיסא רנה ובוב דרייק גלעד ריבקין כיסא נכדיה של סנדי קולינס כינור שני ארי וילאמסון* יבגניה פיקובסקי* אמנון פלק** יוקי אישיזקה אלינה בויארקינה מלגת קולטון שמואל גלזר אלכסנדר דוברינסקי אנה דולוב כיסא יאנה פרידמן הדר כהן כיסא רחל וליאון קופלר טומוקו מלכין אסף מעוז כיסא פרנסואז ודויד וינטון סיון מעיני כיסא מייקל ופלישה קריסטל מריאנה פובולוצקי כיסא אווה ועזרא מרקוס ♦ מריה רוזנבלט כיסא ג'פרי וסוזן זמט אביטל שטיינר טונה אולגה שטרן ויולה מרים הרטמן* כיסא רות וראובן שריפט דמיטרי רטוש* כיסא משפחת מרילין וזיגי ז״ל צירינג אמיר ון דר האל** יבגניה אורן בעילום שם אריק בוכברגר מלגת קולטון לטם ביידר בן אהרן ישעיהו גינזבורג יונתן גרטנר כיסא מארק ולידיה לאואר סופיה לבד קלרה נוסוביצקי מתן נוסימוביץ׳ כיסא ג'ון פורטר ולדיסלב קרסנוב גילי רדיין־שדה כיסא רנה גלימיר הורטיג צ׳לו הרן מלצר* כיסא קרן אננברג ליה חן פרלוב* כיסא משפחת בולג דמיטרי גולדרמן כיסא רות זיגלר ז"ל תמר דויטש מלגת קולטון אייל היימן לינור כץ כיסא סמדר ודוד כהן קיריל מיכנובסקי כיסא משפחת גרהם אנריקא מלץ כיסא מירתה ופרד שאול גל ניסקה כיסא רינה מאייר פליקס נמירובסקי כיסא קרן לזרוס יעקב קשין כיסא אודרי ומייקל דנגור באס ברנדן קיין* ניר קומפורטי** בראד אניס הסינקופטורים של ויינטראוב אורי ארבל כיסא יוסי חכמי מיקה בן אהרון עמרי וינברגר כיסא פרלה וקרלוס חיניץ נועם מסריק כיסא אריאל ושלמה מרקל דוד סגל נמרוד קלינג נבל יוליה רובינסקי* כיסא טד והדי אורדן ז"ל חליל גי אשד* כיסא רושל ודייויד א' הירש תומר עמרני* בועז מאירוביץ׳ כיסא אדם, תמרה, ושרונה קרני כהן ליאור איתן כיסא מיכאל ואנג'לה סורקין פיקולו ליאור איתן מנהל מוזיקלי להב שני הפילהרמונית ה י ש ר א ל י ת 2023-24 תשפ"ד | חברי התזמורת

אבוב ליאור מישל וירוט* דודו כרמל* כיסא משפחת מרילין וזיגי ז״ל צירינג דמיטרי מלכין כיסא אנג'לה וריצ'רד קמבר תמר נרקיס-מלצר כיסא מריו א' אדלר קרן אנגלית דמיטרי מלכין קלרינט רון זלקה* כיסא ד"ר הנס לויטוס יבגני יהודין* רשלי דייוויס כיסא שרלוט ומוריס לוסון יונתן הדס כיסא דניס אספנדי קלרינט פיקולו רון זלקה יבגני יהודין קלרינט באס יונתן הדס בסון דניאל מזעקי* עוזי שלו** כיסא ביילי ויוחנן גלעד גד לדרמן כיסא איאן פישר יעל פליק משרת המנהל המוזיקלי - בנדיבות קרן רוזלינד וארתור גילברט זובין מהטהמנהל מוזיקלי אמריטוס: אהרון פוגל (יו"ר), אפרים אברמזון, ענת לוין, רבקה סקר, מיכאל צלרמאירדירקטוריון התזמורת: יאיר משיח המזכיר הכללי: | יובל שפירא (יו"ר), יונתן גרטנר, בועז מאירוביץ'הנהלת התזמורת: עליזה מיויסמנהלת הפעילות האמנותית: שלמה הנדל (יו"ר), יצחק גנוט, רונית בכר, ליאורה מינקה, טל בן רעי (משקיף), הדר כהן (משקיף)ועדת ביקורת: כיסא-קנדה של הנגן הראשי • נגן ראשון * מישנה לנגן ראשון ** בחופשה או שבתון ♦ נגן-אורח ■ מועצת הנגנים: חגי שלום (יו"ר), יונתן גרטנר, ארי וילאמסון, שרון כהן, בועז מאירוביץ', דן מושייב, נועם מסריק, גילי רדיין־שדה, יובל שפירא מנהלת | מנהלת שיווק: יעל ירדני־סלע | מנהל כספים: אלכס זיו | יו"ר האספה: ניר ארז | מפקח: הדר כהן | מנהלת חבר הנגנים: מיכל באך מנהלי צוות: | נירה אוריין מנהלת מחלקת מנויים: | מנהלת תוכנית "מפתח": אירית רוב | גזברית: רחלי טימור | חשבונות ראשית: ענת אלדר עוזרת למנהלת | שיווק והפקה: ליז פישר | עוזרת למזכ"ל: איריס אברמוביץ | מנהל מערכות מידע: שלומי טימור | בגרט חן, צבי נתנאל עוזרות למנהלת חבר הנגנים: יעל גלזר, קטיה | שיווק וסושיאל מדיה: אהד דן | נציבת פניות הציבור: רחל לוי | הפעילות האמנותית: ניצן ורדי | עודד שני-דור עורך התוכנייה: | עוזרת גזברית: אורלי גולן | חשבת שכר: ליאת אוחיון | מנהלת מחלקת שכר: אורלי זביב | דשקוב טוטב יחסי ציבור: שלום תל אביב | היסעים ורכש: איתי לוי | מנהלת הארכיון: אביבית הוכשטטר | מישנה לעורך התוכנייה: נוגה שלוש OPEN : עיצוב גרפי | ) (גדי 077-3330775 ' הפקת התוכנייה: רותם פרסום והפקות בע"מ, טל קונטרה־בסון גד לדרמן קרן דלית סגל** כיסא עירית רפפורט וגלן פרי מיכאל סלטקין** מיכל מוסק כיסא טובה וסמי סגול יואל עבאדי כיסא גלוריה גולדשטיין לוקה פראיולו חגי שלום כיסא ג'ניס אטקינס חצוצרה יגאל מלצר* כיסא ביאנקה וסטיוארט רודן זאכרי זילברשלג כיסא תמי ויהודה רווה ערן ראמי כיסא חנה ורנדי פולנסקי ז"ל יובל שפירא כיסא מישל נאסר טרומבון ניר ארז* טל בן רעי** כיסא אדוארד לי נתנאל ביקוב מיכה דייוויס טרומבון־באס מיכה דייוויס טוּבּה איתי אגמון* טימפני דן מושייב* כיסא מרשה ואלן לי זיו שטיין** כיסא מאריי ס' ז"ל ונטלי כץ כלי הקשה אלכסנדר נמירובסקי כיסא לינדה ומייקל ג'סלסון איל רפיח זיו שטיין ספרנית ראשית: טל רוקמן מישנה לספרנית ראשית: אכד יזרעאל בתיה פרנקלך מנהל תפעול ובמה: עמית כהן עוזר טכני: דניס רובין נועם פולונסקי

פרנק לואי סריו"ר כבוד: אבי אורטליו"ר הדירקטוריון: מיקי דהבמנכ"לית: דודיג גרשון, יאיר המבורגר, שרה להט, ג'וזיאן צביה מיתר, חברי הדירקטוריון: רמי נוסבאום, טובה סגול, שרה סלע, רבקה סקר, עירית רפפורט, עמי שגיא, רות שטרית, ראובן שריפט, יונתן גרטנר, בועז מאירוביץ', יובל שפירא עו"ד מיכאל צלרמאיריו"ר אמריטוס: אורנה אשרגיוס ופיתוח משאבים: סטפני מרדלרקשרי חוץ: עמית קכמןאחראית משפחת הקרן: | הגר אלאור־בורלאמנהלת משרד: קרלוס חברי כבוד, קרן התזמורת וידידי הפילהרמונית הישראלית בארה"ב: אבולסקי, מריו אדלר, יוסף בוכמן, גרדה ברנדר, רות וצ'רלס גולד, סר הארי דג'נוגלי, היידי וולף, אליין וג'יימס וולפנסון, דודי וייסמן, צבי זיו, ראש עיריית תל אביב-יפו מר רון חולדאי, סר רונלד ושרון כהן, חיים כצמן, ג'יין ודון לבל, סר פרנק לואי, טובה וסמי סגול, לין סימס, סוקי סנדלר, רבקה סקר, אמילי והורציו פורמן, אהרן ג. ומאיה פרנקל, פייגי צימרמן, מוריס קאהן, יהודית וקובי ריכטר, כנה וזלמן שובל, פרד שטיין, לינדה ואלי שטרייט, רות שטרית יועצים משפטיים (פרו בונו) לפרויקט שיפוץ היכל התרבות: גוטליב, גרא, אנגל ושות זובין מהטהיו"ר: פנחס צוקרמן ואמנדה פורסייתיו"ר כבוד משותפים: עוזי צוקר ורבקה סקרנשיאים משותפים: ריטה וצ'רלס ברונפמןנשיאי כבוד: מרשה נוריה ליסגנית נשיא: מריו אדלרסגן נשיא: צ'רלס ברונפמן, סר פרנק לואי, לילי ספרא, לורד חברי כבוד: ג'קוב רוטשילד, לין שוסטרמן, עודד גרא (מייסד) ארנון אדר, יוסף בוכמן, אנט בולג, בעילום חברים ונדבנים: שם, סוזנה ורנה ברגינסקי, גרדה ברנדר, מריאן ודורון לבנת, דיים ויויאן דפילד, רושל ודוד הירש, היידי וולף-קאופמן, לורן וג'ון ורוניס, ליליאן ורנון, ג'יין ודון לבל, אניטה ונסים מאיו, טובה וסמי סגול, לין סימס, סוקי סנדלר, אמילי והורציו פורמן, פייגי ורובין צימרמן, מיכל ומיכאל צלרמאיר, מוריס קאהן, ג'ודית וברטון רזניק, יהודית ויעקב ריכטר, מירתה ופרד שאול, ליזיקה ועמי שגיא, כנה וזלמן שובל אנדריאה ברונפמן ז"ל, לורד וולפסון ז"ל, אבות מייסדים: שרה מאיר ז"ל, הרמן סנדלר ז"ל, אדמונד ג' ספרא ז"ל מיקי דהבמנכ"לית: קרן הפילהרמונית הישראלית חבר הנאמנים הבינלאומי של הפילהרמונית הישראלית משרדי קרן התזמורת ע"ש דינה ויונה אתינגר 6123401 , תל-אביב 23500 . , תל-אביב / כתובת למכתבים: ת.ד 1 רח' הוברמן office@ipofund.co.il : / ד.אלקטרוני 03-6296267 : , פקס 03-6296266 :' טל תורם ראשי ומעלה): $10,000,000( צ'רלס ברונפמן נדבנים מייסדים ומעלה): $2,000,000( בנק הפועלים ליידי שירלי ז"ל וסר פרנק לואי רבקה סקר ועוזי צוקר רות רפפורט ז"ל קרן משפחת רפפורט ליזיקה, עמי וטדי שגיא נדבנים ומעלה): $1,000,000( יעל ורמי אונגר ברקת ויוסף בוכמן ליידי קרול ז"ל וסר הארי דג'נוגלי שרה סלע ופרופ' מיכאל סלע ז"ל לילי ספרא ז"ל הרוזנת יוקו נגאה צ'סקינה ז"ל קרן קלור לישראל קרן שוסטרמן (ישראל) יקירים ומעלה): $500,000( מריו אדלר מלונות דן היידי וולף קרן וולפסון טובה וסמי סגול פייגי ורובין צימרמן מיכל ועו"ד מיכאל צלרמאיר יהודית וקובי ריכטר תומכים מייסדים ומעלה): $250,000( פופי וקרלוס אבולסקי אמנון ז"ל ואורה גולדנברג מייקל וג'קי ג'י תמיר גילת לזכר אביו יצחק (גוגו) גילת ז"ל פרלה וקרלוס ג'יניץ מרשה ומיכאל גרין סוזנה וורסט נעמי ומאייר זפרני פרידה ויוקו חמיד איילת וצבי ימיני בתיה כהנא ודניאל יוסידמן לינדה ואלן לנדיס גילה ועמי לפידות גליה ויהושע מאור משפחת מאייר רות ורוברט מגיד ד"ר גיל מיליקובסקי ז"ל מיכאל מירילשווילי קרן משפחת צבי ועפרה מיתר לזכר בלנש ויעקב זילברשץ אווה ועזרא מרקוס ד"ר רות ומנחם סלע איה ועופר עזריאלנט אורלי וד"ר גבריאל פיקר יוסי ז"ל ודליה פרשקר לזכר סוניה ויהושע כצמן לילי ואבנר נווה אריק צדר ז"ל ושולה צדר חדוה ואבישי רייכס רלף ז"ל וזהבה קוהן מישל וג'רלד רמניסיאנו לזכר יטה ואייבן פופ נתרם באהבה ע"י רינה וריצ'רד שטיין ג'ודי ומיכאל שטיינהרדט שמחה שטרן ורד ופרופ' אריה שלו ד"ר נילי ואדי שלו קבוצת אלון אנט וסמי ז"ל בולג- רוטשילד אתל (אסתר) בסקין ז"ל משפחת ברגינסקי גרדה ברנדר רחל גוטסמן קרן מ.א.ה. לזכרם של מרגוט וארנסט המבורגר אנדה ז"ל והנרי זימנד ד"ר עדנה טוקטלי סר רונלד וליידי שרון כהן לזכר משה ושרה מאיר מישל נאסר לינדה ויצחק סגול לינדה ואלי שטרייט אמילי והורציו פורמן מאיה ר. ואהרן ג. פרנקל מוריס קאהן כנה וזלמן שובל תומכים ומעלה): $100,000( לזכר יונה ודינה אתינגר ז"ל אדריאן ופיטר ביברשטיין ורד בן דהאן לזכרו של אלברטו בן דהאן ג'ונתן בר קרן אהרון גוטוירט יואב גוטסמן לזיכרה של רותי גוטסמן משפחת גיינספורד קרן הוארד גילמן אסתר וחנוך דרזביץ לזכר מרים ודוד וייס, קראקאס, ואלן ומרדכי גלעד אריאלה ואיתן ורטהיימר טליה וגד זאבי יוסי חכמי לזכר רעיה יגלום סמדר ודייויד כהן חיים כצמן לכבוד ליידי רוזלינד ליונס מדייויד ליונס, פטרישה מוד-רוקסבי וג'ונתן ליונס לזכר אימם משפחת ברונו ז"ל ואלכס לנדסברג רפי מהודר ג'וזיאן צביה מיתר אנטה נכט ג'ון פורטר זהבה ומיכאל ז"ל פירון אווה ומייקל פישר דייויד פרנקלין לזכר יונתן פרנקלין ז"ל קרן קיסריה ע"ש אדמונד בנימין דה רוטשילד מייקל ופלישה קריסטל, לזכר רחל קריסטל תמר רודיך ז"ל קרן מרק ריץ' עירית רפפורט וגלן פרי מירתה ופרד שאול ליאורה ומנחם שטרנברג רות ומאיר שטרית לזכר בתם מירי ריקה שפירו, לזכרם של הורי אברם מ' וחיה שפירו ואחי שלמק שפירו רות וראובן שריפט מממנים ומעלה): $50,000 ( לילי אלשטיין דוריס ומורי ארקין ויויאן ומואיז בקר גלוריה גולדשטיין משפחת גיינספורד ברברה וסטנלי גרין בלה גרסטל רנה ורוברט דרייק קרן הישג ג'וזפין וצבי זיו נורית ואילן יגלום רוברט כהן ג'ו קרול ורונלד ס' לאודר שרה להט מריאן ודורון ליבנת אניטה ונסים מאיו אילנה מאירוביץ' לזכר הוריה הדסה וראובן חוטורי אריאלה ושלמה מרקל מריון וגי נגאר דיים שירלי פורטר מייק פלידרבאום סוזי ודן פרופר אהובה וגבי פרץ עירית ויונתן קולבר רחלי ולאון קופלר סנדרה קולינס מיני קופילוב יצחק קפולר מיכל רובנר יהודה ותמי רווה מירה וסטיבן רוס לזכרן של משפחות שיטנוביצר ושמידט מיטיבים ומעלה): $25,000 ( איציק ומלכה (מטלון) איסטריק לזכרו של אבי מטלון חוה ואלפרד אקירוב דניאל אריסון דורסמן אורה בהרב אווה ומרק ביסן חנינא ברנדס ידידי התזמורת שנלקחו מאתנו: רנאטה אדלר, דינה אתינגר, סמי בולג, אילנה בן עמי, אנדריאה ברונפמן, יוסף ברנדר, אמנון גולדנברג, בנו גיטר, מרישה גרטלר, ליידי קרול דג'נוגלי, הוד מעלתו הדוכס מאדינבורו, רעיה יגלום, שולמית כצמן, ליידי שירלי לואי, ליידי רוזלין וסר ג'ק ליונס, סי סימס, פרופ' מיכאל סלע, לילי ספרא, ג'ון פורטר, ז'ק פלידרבאום, אריק צדר, רובין צימרמן, הרוזנת יוקו נגאה צ'סקינה, ז'קלין קאהן, תמר רודיך, רות וברוך רפפורט, מיכאל שטראוס

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5