september17

שונות 47 היה זורק על הקלאבס את כל הספיידס שבידו ורק הארט אחד הייתי נופל. וכל כך למה “כי הייתי (הוא) מכסה את ולא היית יכול לחזור ליד אחרי משיכת הדיאמונדס”. ♥ J ה- להסברי כי אחרי הדיאמונד הראשון בו לא נופל אף מכובד את השני וכעת היו לי שתי אפשרויות: לא הייתי מושך להפעלת לחץ, לחזור ליד עם הדיאמונד ♠A- למשוך את ה ♥ 9 - הגבוה השני וכעת נוצר המצב שהאחרי עקיפה בהארט לחזור ליד עם לעשות את ה-עקיפה נופלת או – .♥8 - הדיאמונד השני ושוב עקיפה ל משום מה לא הצלחתי לשכנעו וכשהגיע לשולחנו במסגרת שקל. 500 אותה תחרות ערב הציע התערבות בת . נדהמתי. בפעם האחרונה שהתערבתי הייתי טמבל 1 . תפרן מוחלט וטירון של חטיבת גולני, באחד 18 כמעט בן השעורים ישבו מאחורי שני בחורים ושוחחו ביניהם. כל מה שקלטתי היה מוצרט, בטהובן, בך ואחרים. ואני בור מוחלט במוסיקה מנסה להתערב ביניהם ואומר “מה בטהובן, מה מוצרט....” אחד מהם מפסיק אותי ואומר “מה אתה מבלבל את המוח – בוא נתערב שכל מה שאתה תשרוק אני אזהה ואילו מה שאני אשרוק אתה לא תזהה”. . מובן שסרבתי והוא החל להתרברב בלימודי המוסיקה 2 מספר דקות נזכרתי במשהו ואמרתי לו שלו. כעבור “בואו נתערב שאני אשרוק ואתם לא תזהו את היצירה השניים קבלו את ההצעה ואני שרקתי קטע והמלחין”. נייבסקי של סרגיי פרוקופייב מתוך הקנטטה לאלכסנדר זכיתי בשני (לא כאן המקום לספר איך הכרתי יצירה זו). אסקימו לימון (כן באמת היה דבר כזה שנקרא “אסקימו לימון”). .אז אמרתי לעצמי איתן אתה יותר לא מתערב. תמיד 3 יגיע איזה טמבל שבנושא מסוים שאתה חושב שאתה שאתה אינך יודע. מכיר אותו לאשורו יודע משהו . אלא שהייתי בטוח מחד, שהבחור לא ישלם לי, ומאידך 4 אני לא אנסה ל”גבות” והסכמתי ל”התערבות”. . כיתתי רגלי וחיטטתי בפרסום התוצאות ומצאתי את 5 החלוקה כלהלן: ♠ ♥ ♦ ♣ A86 AK108 108765 4 ♠ ♥ ♦ ♣ K1052 Q9642 QJ5 5 ♠ ♥ ♦ ♣ Q763 75 73 107632 ♠ ♥ ♦ ♣ J6 J6 AK9 AKQJ98 מוסר השכל – אין כמו יריב חביב.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5