ברידג' - עשה זאת בעצמך - טעימה דיגיטלית

גלעד אופיר 20 דגש! היות ומזרח ידע שהוא עתיד להפסיד את הלקיחה, היה עליו לשחק קלף לחינם. קלף זה היה משמש אותו בהמשך ♠ A נמוך כלשהו ולא לבזבז את ה- ומאפשר לו לזכות באחת הלקיחות הבאות. : סימון וספירת הלקיחות 4 כלל בסוף כל סיבוב נקבע מי מנצח ומי מפסיד. על כל שחקן לאסוף אליו את הקלף ששיחק, להפוך אותו כך שפניו יהיו מוסתרות ולסמן את זכייתו או הפסדו בלקיחה בצורה הבאה: 1 1 . סידור הקלף בצורה אנכית (ביחס לשחקן). = ניצחון 2 2 . סידור הקלף בצורה אופקית (ביחס לשחקן). = הפסד בסיום המשחק תימצא לפני כל שחקן שורת קלפים מסודרת על פי סדר המשחק וכך הוא יוכל לספור את זכיותיו. סיבובים והמשחק הסתיים. ניתן 13 באיור הבא אנו רואים דוגמה לסימון הלקיחות לאחר ששוחקו הלקיחות הנותרות 7 קלפים מאונכים) והפסיד את 6 לקיחות ( 6 לראות כי השחקן שבדרום זכה ב- קלפים אופקיים). 7( היות וכל אחד מהשחקנים מסמן את הלקיחות בצורה זו, נוכל לשחזר את מהלך המשחק במלואו. לדוגמה, חשיפה מחודשת של הקלף הראשון של כל שחקן תציג בפנינו את מהלך המשחק של הלקיחה הראשונה, באופן זהה נוכל להמשיך ולהתחקות אחר כל הלקיחות ששוחקו. סיום המשחק לאחר שספרנו את לקיחותינו, נאסוף את הקלפים לחפיסה אחת ונעביר אותה לידיו של המחלק הבא בתור. מחלק זה יתחיל סבב חלוקה חדש ונוכל לשחק משחק נוסף. תרגול ומשחק עכשיו כשהכרתם את כלי המשחק ואת מושג הלקיחה, תוכלו להתחיל ולשחק! קבעו בכל משחק את המחלק שיהיה גם השחקן שיוביל ראשון למשחק והתחילו להתאמן. נסו לזהות בכל משחק את הקלפים שזכו בלקיחות ונסו להבין מדוע...

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5