august.indd

48 משחק מודרך קלס מרימי משני הילדות הקטנות שישבו הצעקה גרמה לשתי ! שקט . במקומן המורה לזוע צידי כפות את באבחה מכה הסרגל את הרגישו הן לפעמים וקולה וחזקות מלאות ידיה , עבה , גדולה המורה . ידיהן . תקיף . והיה שקט כאשר אכנס שאליה הכיתה זו . צופה , בצד ישבתי אני . המורה תצא לחופשת לידה רזות ידי ואפילו , אצעק לא , אכה לא . לא שאני וידעתי . וארוכות מודעת הייתי כבר שנים אחרי . ידעתי לא עוד , כן אני מה . קוראים לזה קלפים טובים . שקוראים לזה נקודות חוזק או ארצית בתחרות מחשב ידי על מחולקים הקלפים עצמם השחקנים ידי על באקראי ומחולקים , סימולטנית . מקומית , בתחרות רגילה פעם כל אותי מדהים וזה . קורה זה תמיד אבל , ותמיד ספק אין , הקלפים אותם ממש , הקלפים אותם , מחדש ויש כאלה בסוף המשחק מאה אחוז שמקבל יש מי – בכך .Bottom . שלושים ומשהו שמקבלים פחות ואפילו חישבו . המרצים אומרים שומעת את מה שכל ובראש אני וכאשר ! לתכנן התחילו , הקלפים עם שהו , דקות כמה . מראש את המהלכים צפו . שוב ייפתח הדומם תכננו אמרה לי – רעש כאן נורא , המורה . נענתה לי הכיתה לא . יצא אליה וליבי , ילדה מתוקה . שלי כמה שנים למצוא את נקודות החוזק לקח לי אחת העירה לי – מה שאת חושבת מדברת כל את תמיד לא אני . לעצמי הרהרתי – נכון זה . ל " הנח הבנות בגרעין על אגב כבדרך לספר , בחשיבות כלום על לדבר יודעת . ככה ברמז , אליהם אנשים חשובים שהגעתי שישייה ריקה מתוכן , הדומם הסדרה החלשה הזאת אצל והיו , אחד קלף ולי שישייה שם . לעצמי מגחכת אני – את עליהם לתת בלי כלוזרים אותם שזרקתי משחקים . הדעת , שחקנים זוטרים ממהרים לקחת את הלקיחות הבטוחות . איתם הביתה עם הקלפים הטובים ביד וילכו שלא יישארו נשארים הם המשחק ובסוף ומכאן מכאן , מלך , אס הם – ? שעשה היה מי . מובסים לנוכח התוצאה הנרשמת שרושם הצפון משיב – כולם כמעט , כן . בלחש שואלים להרים את בלי , המוצלחת בשבילו , את התוצאה העלובה . קל גיחוך בקושי מסתיר , ראשו – כתב איך קורה מה שעגנון . למתוק איך הופכים את העז , איך נו , איך . משלימים לקיחות איך . למישור והיה העקוב . שחקנים אחרים עושים את זה שישייה בדומם – הסדרה המגוחכת הזאת : למשל . לתכנן ונשארו , ממנה ולקחו הם לקחו אז . כלום בלי , אצלי ואחד טובה לא אני . לי קשה זה – חושבת . בדומם שלושה . חולשה נקודת , חוזק נקודת . במילים טובה , במספרים כולם ? סיבובים כמה היו . שלושה נשארו – תחשבי אבל מה אז ! לך הכבוד כל . זה את זוכרת את , יפה . שירתו ! להם אין . הללויה ? להם בהתחלה כמה היו ? להם נשאר תמונה אף כמעט בה שאין החסרה הסדרה : ולמשל הצדדים בשני חסרות סדרות יש אבל , שבעה רק ויש ביד , ומשם מכאן לחתוך מתחילה אמוק מוכת כמו ואני עם וייקחו את היד רק שלא יקבלו – בדומם וביד , ובדומם , ועשיתי . הצדדים משני דלים שליטים ושני והמלך האס . והחוזה הושלם , ולקחתי אבל , מושלמים לא אנחנו . לבגדים , כן ? דומה זה ולמה בא בגד . דוגמנית מורעבת או להלביש קולב בא לא בגד ואין , להסתיר שצריך מה את ולהסתיר להדגיש יתרונות !! נחתוך – תמונות לקיחות ואין אם אין אז ... לפרט צורך אמר איך . לי בא וזה כיתות עברתי , שנים עברו בכיתה תגיד , מה המדינה צריכה לעשות בשבילי תגיד אל ? קנדי . המדינה לעשות בשביל צריך מה אני צריכים להיות התלמידים לא . המהפך חל וכשזה קרה לי אותי יפטר לא שהמנהל כדי , אצלי ושקטים אליי נחמדים , רוצים שהם למה מענה לתת צריכה אני . השנה בסוף מתחילה ואני , רגע נעלם הפחד ומאותו . למה שהם צריכים כבר שלי העמידה וגם השיעור מערך את ולבנות לתכנן . והילדים מרגישים זאת , אחרת נותנת שאני כמות אני זו . צעקות לא , בסרגל מכות לא והם אותם מצאתי – שלי הכוחות את לי יש . עצמי את . לוקחים אורחים שיבואו אליי ופעמים רבות זימנו , הושלם השיעור . הקסומים לצפות בשיעוריי ?' ובברידג . גם זה יבוא אולי

RkJQdWJsaXNoZXIy NTQ4MDQ5